Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Adsense bedste løsning under 18

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 22. Aug 12
Indlæg ialt: 46
Fra  MFT-Electronics Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Dav,

Jeg er igang med at sætte min side op, og der kommer nok også en del flere. Mit mål er at sætte Google Adsense på, men jeg er under 18 og har personligt selv ikke den mulighed. Begge mine forældre har sagt ja til at sætte det i deres navn, og er det muligt og hvad er den nemmeste løsning? Planen var at jeg ville lægge indkomsten ind i mit enkeltmands firma, men er det muligt hvis det står i deres navn?

Tænkte også lidt på om man så skal køre det hele udenom en virksomhed, og tage et som et job. Så hvis man får lige fra 500 til 20.000 så skriver man det bare på hos skat som en indkomst og betaler skat af det, og så er der ingen virksomhed i mellem?

Jeg ved ikke hvad er muligt og lovligt, så jeg håber der er et pat skarpe hovedet derude!

-Fortsat god aften!

Mvh

Martin Fjord

Fra Esbjerg
Tilmeldt 22. Aug 12
Indlæg ialt: 46
Fra  MFT-Electronics Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Eller er det muligt at sætte en af mine forældre som ansat i min virksomhed og derfor står der deres navn på konto'en eller hvordan?

Nogle af mine ideer er måske lidt hen i hegnet, da jeg som sagt ikke ved det store omkring hvad der er lovligt :)

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

En af dine forældre kan stå som ejer af adsense kontoen, men så bogføre du det bare i det firma. 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 22. Aug 12
Indlæg ialt: 46
Fra  MFT-Electronics Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis de står som ejeren af adsense kontoen er det jo også dem der får checken eller hvad man nu kalder det. Så kan man vel ikke bare indsætte det i mit firma, eller kan man?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

du har vel ikke et firma . du er jo under 18? Hvis de er modtagere af pengene så er de skattepligtige af dem - enten som personer eller hvis de vil stifte virksomhed eller selskab, så er den virksomhed skattepligtig og de kan få bøvl med a-kasse og andet

De kan sagtens give dig hvad der er tilbage efter skat som gave op til ca 60.000 kr per forældre per år som gave hvis de vil - 

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Man burde kunne oprette en adsense konto som firma, istedet for privatperson.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 22. Aug 12
Indlæg ialt: 46
Fra  MFT-Electronics Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har egen virksomhed selvom jeg er under 18! Det tog også 8 måneder da jeg skulle have godkendelse af statsamtet. Så jeg er alene ejer af et enkeltmandsselvskab. :)

Ellers er det muligt at køre det under en af deres firmaer så?  De har flere forskellige i danmark og andre lande, dog er det jo noget helt andet end IT, så det ved jeg ikke om det vil have betydning. (ved ikke om det har betydning, men de har er både is og aps)

Mvh

Martin Fjord

Fra Esbjerg
Tilmeldt 22. Aug 12
Indlæg ialt: 46
Fra  MFT-Electronics Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Og så evt. ansætte mig i virksomheden som IT et eller andet, og så får jeg bare udbetalt en løn tilsvarende det beløb fra google. Jeg har også frikort, så kan det køres over der og det sidste af frikortet kan blive brugt :)

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Opret din egen adense konto i dit eget firma navn og CVR nummer, der er klart det nemmeste.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :

ja de kan ansætte dig forudsat de har en virksomhed at køre det over og ja du kan bruge frikort på det

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)