Det kunne godt være interessant. Skriver til dig, så du kan fortælle lidt mere specifikt om hvordan I kan skabe hype omkring os samt markedsføre os overfor B2B-kunder.
Det tror jeg desværre ikke, men tak for forslaget. Forestiller mig at der ligger en del manuelt arbejde med indsparkning af døre de rette steder for at lande nogle B2B-kunder (både virksomheder generelt samt fast leverance til caféer m.v.)
Helt rigtigt. Det har nogle af vores andre rådgivere også fortalt. Vil overveje muligheden. Tak for forslaget.
Det skal vi selvfølgelig huske når virksomheden vokser til en størrelse hvor vi også kan klare international ekspansion eller eksport
Tusind tak. Vi er også meget tilfredse, og kunderne virker også til at kunne lide hjemmesiden. I betragtning af produktet er vi også godt tilfredse med konverteringen. Er som sagt lidt i tvivl om det er en god idé at lægge mere tid og penge i SEO lige nu. Der kan HELT sikkert gøres mere, men der skal jo prioriteres i alle situationer.
I princippet tror jeg (efter at være blive inspireret af alle jeres forslag) at pengene er bedst brugt på én der ved hvordan man kan sparke døre ind hos nogle caféer: Overbevise det marked om at vores kager vil gøre en forskel - at man vil skille sig ud fra mængden af caféer med kedelige chokolademuffins m.v. Hvem kan sådan noget? |