Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode idéer efterlyses: Hvad skal jeg bruge 10.000 kr. til?

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 7. May 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

chrbreum:

Vi er i gang med at udvikle et koncept / platform for idrætsforeninger i samarbejde med virksomhederne.

...

Denne vej vil være til at skabe hype omkring Baking with Love, hvor vi samtidig kan være behjælpelig med din markedsføring til B2B-segmentet.

Det kunne godt være interessant. Skriver til dig, så du kan fortælle lidt mere specifikt om hvordan I kan skabe hype omkring os samt markedsføre os overfor B2B-kunder.

erjegher:

Er der et branche blad/magasin som du ved mange af dine b2b kunder læser?

Det tror jeg desværre ikke, men tak for forslaget. Forestiller mig at der ligger en del manuelt arbejde med indsparkning af døre de rette steder for at lande nogle B2B-kunder (både virksomheder generelt samt fast leverance til caféer m.v.)

Mr. A:

Husk der skal være nok til at de nærmeste ansatte kan smage, det er direktøren der betaler men det er andre der tager sig af kagekøb og belønning af ansatte mv Kan du få sekretæren til at sælge din ide for dig, så finder du ikke en bedre sælger.

Helt rigtigt. Det har nogle af vores andre rådgivere også fortalt. Vil overveje muligheden. Tak for forslaget.

Linnart Sining Felkl:

Du skal da have oversat din hjemmeside og relevant salgsmateriale til tysk, etablere dine AdWords-kampanger i Tyskland og tilpasse din logistik så du kan forsørge dine kommende tyske kunder!! :D

Det skal vi selvfølgelig huske når virksomheden vokser til en størrelse hvor vi også kan klare international ekspansion eller eksport Wink

Fashion-Seller:

Jeg vil starte med at sige, at det er et super lækkert site, som du har!

Hvis jeg var dig, ville jeg bruge dem på SEO eller videoer, som du kunne lægge ind på din side, så folk kan se kagerne. Alternativt kunne du få et online kursus hos den kære Thomas Bigum, som også spiser meget kage, og der score viden og måske en ny fast kunde ;D

Tusind tak. Vi er også meget tilfredse, og kunderne virker også til at kunne lide hjemmesiden. I betragtning af produktet er vi også godt tilfredse med konverteringen. Er som sagt lidt i tvivl om det er en god idé at lægge mere tid og penge i SEO lige nu. Der kan HELT sikkert gøres mere, men der skal jo prioriteres i alle situationer.

I princippet tror jeg (efter at være blive inspireret af alle jeres forslag) at pengene er bedst brugt på én der ved hvordan man kan sparke døre ind hos nogle caféer: Overbevise det marked om at vores kager vil gøre en forskel - at man vil skille sig ud fra mængden af caféer med kedelige chokolademuffins m.v.

Hvem kan sådan noget?

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)