Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger programmør til udvikling af hjemmeside i PHP-system

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Jun 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er i færd med at lave en hjemmeside, og jeg forespørger derfor, om der er nogen, der i sit netværk har en dygtig programmør i udlandet, som de vil anbefale. Han skal kunne programmere i PHP

Håber på mange kvalificerede svar.

Mvh, Nick

Fra Odense
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 327
Fra  Morning Train MS Robotics Skrevet kl. 15:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvad er grundet til at du vil have en programmør i udlandet? Fordi det er billigere?

Du skal være meget opmærksom inden du vælger at få udviklet din hjemmeside eller andet software i udlandet, da der er stor forskel på kvaliteten, måden der kommunikeres på og meget mere. Så passer man ikke på, kan man ende med et ubrugeligt system, som du så er nødt til at få lavet om her hjemme eller et andet sted. Dog kan det lade sig gøre at få udført den slags opgaver i udlandet, man skal bare være opmærksom på at man skal være meget inde over processen, og styre projektet med hård hånd for at få det til at fungere.

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 15:23

Hej Nick, jeg kan henvise til en dygtig programmør fra Indien, en jeg selv bruger meget. Han er ikke den billigeste i Indien men det er væsentlig billigere end i Danmark. Send mig en pm med opgaven i store træk (helst på engelsk) så vil jeg spørge om det er en opgave for ham.

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 15:28

NickNordson:

Hej,

Jeg er i færd med at lave en hjemmeside, og jeg forespørger derfor, om der er nogen, der i sit netværk har en dygtig programmør i udlandet, som de vil anbefale. Han skal kunne programmere i PHP

Håber på mange kvalificerede svar.

Mvh, Nick

Kontakt http://mft-electronics.com/ . Bruge ham selv og han er sindsyg dygtig og har gode lave priser og ved lige hvordan ting skal gøres. 

Tilmeldt 23. Jun 13
Indlæg ialt: 113
Fra  Ventora Skrevet kl. 11:57

Nu må du ikke opfatte dette som et angribende opslag, men jeg kan bare ikke dy mig. Hvorfor vælge en udenlandsk programmør? Hvorfor ikke støtte de danske programmører lidt så de også kan få mad på bordet? 

Jeg må sgu indrømme at jeg syntes lidt, at det er at angribe de danske programmør-arbejdspladser. Jovist er tingene da billigere i udlandet og det gælder ikke kun programmører, men sommetider er kvaliteten også derefter. 

Og jeg skal da gerne indrømme at jeg selv som programmør bliver en lille smule knotten når en kunde kommer og siger "Se her, jeg har denne her hjemmeside som jeg har fået lavet billigt i Indien, men nu virker den  ikke", for hvis kunden var kommet til mig i første omgang, havde vedkommende haft et færdigt produkt som jeg ville kunne stå inde for virkede.

Der er ikke noget værre end at skulle rette i andres kode, og da slet ikke en som slet ikke taler samme sprog, dette vil oden muligvis bære præg af. 

Jeg syntes det er en skam at så meget arbejde bliver outsourcet til eksempelvis Indien, når vi her i Danmark har nogle superdygtige programmører som ovenikøbet også har fået en god og fyldig uddannelse indenfor faget. 

No hard feelings! ;)

Fortsat god dag og held og lykke med jagten på programmørernes største konkurrenter!

Webudvikler med kompetencer indenfor .NET og MS SQL

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 12:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rune R.:
Jeg må sgu indrømme at jeg syntes lidt, at det er at angribe de danske programmør-arbejdspladser. Jovist er tingene da billigere i udlandet og det gælder ikke kun programmører, men sommetider er kvaliteten også derefter. 

Det er jo også her skoen i virkeligheden trykker.

Jeg har i forbindelse med arbejde outsourcet opgaver flere gange og må konstatere at uanset hvor meget eller lidt der bliver lovet, så ender det med at have kostet det samme som hvis vi havde hyret en dansk virksomhed til formålet.

Dette skyldes krav til både kvalitet, dokumentation og sikkerhed af koden, som tilnærmelsesvis er ikke-eksisterende med outsourcede projekter for at spare penge, hvilket vi så selv måtte rette og redegøre for efterfølgende.

Så virkeligheden er at hvis man har disse krav, så er det ikke muligt at spare penge - hvis man er helt ligeglad med hvad man får leveret, så længe det virker lige nu, så er der da. 

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)