Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp betalingsløsning og abonnementsstyring

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Nov 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Vi er en virksomhed, som sælger sundhedsrelaterede ydelser, via vores fysiske butikker.

Alle vores kunder finder os via internettet og var har 12-15.000 besøgende på vores hjemmeside. Men kan ikke købe og betale for varer på vores hjemmeside p.t.

Vi ønsker at lade vores kunder betale for deres ydelser gennem en periode (f.eks. over 4 måneder), i stedet for hele beløbet på een gang. Altså en form for afbetaling.

Derudover er vi ved at oprette en abonnementsbetalt kundeklub.

For at modtage betalinger online og styre vores abonnenter (både medlemmer af kundeklub og folk, som betaler på afbetaling), har jeg brug for nogle systemer hertil. Her er jeg fundet frem til f.eks. Quickpay.dk, dibs.dk og epay.dk. De kan nemt klare at håndtere månedlige betalinger. Men hvordan holder jeg styr på hvornår kunden er færdig med at betale, om der retmæssigt er trukket penge den pågældende måned osv. Jeg tænker at der findes abonnementssystemer der kan håndtere dette. Jeg er bare i tvivl om hvorvidt dette kan integreres med et betalingssystem?

Er der nogle af jer som har erfaring med sådanne systemer?

Fra København
Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 26
Fra  Sanatid IVS Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik,

Du kan prøve at tjekke chargify ud, de har et stærkt API, og arbejder sammen med Quickpay ud af boxen. :)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)