Nu skriver du at folk er "grådige", det forstår jeg ikke helt. Du nævner ikke hvad dit forum skal kunne, om der er grafisk elementer ind over eller andet?
Der er mange Open source forummer du kan hente ganske gratis og selv sætte op.
Måske du bare skal ændre din indstilling?. Ellers kan du jo bare sætte en wordpress side op, installere bbpress forum, købe en template, og bum så er du oppe og køre. Nemmere bliver det vist ikke. Og nej, folk er ikke grådige, de gider bare ikke at arbejde gratis.
Kan det virklig passe folk skal have flere tusinde af kroner for at lave en forum til mig?
Nogle der kan gøre det for billige penge, så skriv gerne privat ang. detaljerne og hvad jeg præcis ønsker.
Mvh! :)
Der står du ikke tillader private beskeder, smid mig en mail på info SNABELA dicm.dk med detaljerne så vil jeg gerne se på hvilken pris jeg kan give dig.
Har ikke sagt folk skal arbejde gratis.. Tænker bare det sagtens kan gøres billigere end 4, 10 og 15.000 kr :)
Jeg vil også komme ind på de forskellige specifikationer, til en der mener det har interesse. Det er meget simpel side (tror jeg;)). Man skal kunne oprette bruger og login, også skal der være diverse forums man kan diskutere forskellige emner også skal man betale en månedlid ydelse.
Nogle der kan ordne det, til ikke billige, men til en rimelig pris? ;-)
Har ikke sagt folk skal arbejde gratis.. Tænker bare det sagtens kan gøres billigere end 4, 10 og 15.000 kr :)
Jeg vil også komme ind på de forskellige specifikationer, til en der mener det har interesse. Det er meget simpel side (tror jeg;)). Man skal kunne oprette bruger og login, også skal der være diverse forums man kan diskutere forskellige emner også skal man betale en månedlid ydelse.
15.000 kr er da også billigt for ovenstående, hvis du spørger mig.
Hvilken platform snakker vi om? Leverer du selv design og grafiske elementer? Hvilken betalingsgateway skal der integreres op imod? Sørger du selv for hosting?
Musavian:
Nogle der kan ordne det, til ikke billige, men til en rimelig pris? ;-)
Ja da - der er jo nemt at lave. Men det tager tid. Og tid koster penge. Og hvis 4.000 kr er en grænse for dig, så er det ikke meget forum du kan få for de penge.
PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer
Kan det virklig passe folk skal have flere tusinde af kroner for at lave en forum til mig?
Er vel dig der er den grådige her, som vil have det hele for nærmest ingenting. Jeg kan virkelig ikke se, at 15.000 kr. er mange penge for et forum. Lad os sige, at man skal bruge 20-30 timer, dertil kommer måske 5 timer med de rettelser du kommer med, så er vi oppe på 35 timer - hvilket giver en timeløn på lidt over 400 kr. Kalder du det grådigt?
Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.