Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af Hotelkæde (SØGER INVESTORER OG HJÆLP)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jun 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude

Jeg kunne godt tænke mig at starte en hotelkæde. Jeg har gået længe og tænkt over tanken, men jeg har aldrig rigtig haft modet til at begive mig ud i det. Jeg har brugt meget lang tid på at tænke over de negative og positive sider ved igangsættelse af hotellet/hotelkæden. Det jeg kan nævne blandt de negative sider er, at det kræver en masse penge som ikke lige står på kontoen endnu. Jeg kunne godt bruge nogle INVESTORER, som kan hjælpe lidt med økonomien. Problemet er også, at jeg godt kunne tænke mig at starte i Afrika, nærmere Somalia. Det skyldes blot, at jeg selv kommer derfra, hvilket vil sige jeg har en masse kontakter i Somalia. Jeg ved i hvert fald, at Somalia er under rivende udviklingen på nuværende tidspunkt. Dvs. mindre omkostning og mindre konkurrence, da landet er et u-land hvilket er positivt!. Jeg ved også, at Tyrkiet investere meget i Somalia. Det er blandt andet i form af skoler, hospitaler, veje, bygninger og masse andre ting. Det positive ved idéen er, at jeg ikke kommer til at mangle kunder. Jeg tænker at hotellet skal opføres i hovedstaden. Det skal også lige siges, at der er billig arbejdskraft i landet. Jeg mener heller ikke at man betaler skat. Da landet er et u-land, skal man turde at kunne investere i projektet. Lykkedes det kan det bliver MEGET stort. Endvidere skal kæden udvides efter succes! Hotellet skal have et tiltrækkende design.

Er der nogle danske byggefirmaer der bygger i Afrika? - eller er det for dyrt? Vil det være en idé at renovere et daværende hotel? 

Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 499
Fra  Wordpress support Skrevet kl. 20:34

Hej

Jeg tror dom det er i dag skal du nok vente nogen år med at investere lige i somaia

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 20:46

Husk at prisen for at bygge et hotel i Danmark i lavprisklasen, koster 1 millioner kr. per værelse, men i Afrika nok en del billigere.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)