Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har en halv mill. Hvad skal jeg bruge dem på???

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Sep 07
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg har en halv mill, som jeg godt vil investere i en butik, eller mindre handelsvirksomhed. Har i nogle forslag til hvad der er godt at gå ind i?

Har selv tænkt meget over at starte en tøjbutik, franchise eller agentur, har i nogle bedre forslag?

Ved heller ikk om jeg kan komme i betragtning som franchisetager, idet jeg kun er 22 år.

Håber i kan komme med nogle ideer til hvad jeg kan starte op...

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 10:57

Hvis du er ny idet (hvilket jeg regner med med din forholdsvis unge alder), så ville jeg ikke starte med tøjbranchen medmindre du ansætter nogen der har erfaring. Tænk på at hvert forår og efterår skal du have nye kollektioner, og sælge ud af det gamle. Jeg ville nok vælge noget hvor varenumrene er noget mere konstante. Et agentur eller importfirma af en eller anden slags lyder ikke helt dumt, da de typisk kræver en del startkapital. Men kun hvis du har flair for det selvfølgelig.

Mvh Jesper

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 11:41

invester pengene i nogle aktier, men få god vejledning fra professionelle :-) !

start noget der interesserer dig... du skal have lysten til at drive det du driver, ellers kører du surt i det... ligemeget hvor mange penge du har...

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 14:51

Jeg er enig med Brian - brug dem til noget der interesserer dig.

Men tag også og overvej hvad du helt konkret vil opnå ved at bruge pengene. Vil du have en god oplevelse? Prøve at realisere en idé? Hjælpe nogen andre - uanset om du ser pengen igen eller ej? Hjælpe nogen med henblik på senere at få pengene igen? "Udlåne" pengene og få sikkert igen senere? Få pengene til at yngle - og i så fald med hvilken risiko? (Høj risiko er ofte lig change for højere udbytte på den korte bane - men omvendt kan det også blive den rene økonomiske massakre).

/Jesper

Tilmeldt 18. Sep 07
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 15:22

tak for svarene, ja jeg må lige i tænkeboks.

Vil meget gerne starte en mindre handelsvirksomhed op.

Kender i forresten til nogle messer, hvor man kan se på forskellige produkter fra diverse producenter? her tænker jeg på messer i skandinavien eller tyskland.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)