Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indtjening i sit nye mini firma.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen, 

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan nogle virksomheder som ikke er webshop, etc kan tjene penge ? 

Jeg overvejer at starte mit eget lille firma, hvor jeg IKKE er en webshop, men derimod gerne vil leve af reklamer, affiliate, google adwords osv. Jeg siger ikke jeg skal leve som en baron, det vigtigeste for mig, er at jeg laver noget jeg elsker og brænder for, og bare gerne vil have en stabil indkomst. Nogle som kan hjælpe med mit spørgsmål, eller give mig nogle gode råd.

mvh

Nicklas M.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 23:00

Nicklas:
Jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan nogle virksomheder som ikke er webshop, etc kan tjene penge ? 

En virksomhed behøver ikke kun være på nettet. Nogen sælger fx services. Hvad enten det er logo'er, webservere eller andet. Ellers er der folk som har forretning i at have reklame blogs. De skriver om et eller andet og tjener så på at have affiliate reklamer stående på siden.

Så find et eller andet du brænder for og kan se dig selv skrive rigtig meget om. Se dig så lidt om efter nogen affiliate sider der har noget om det du vil skrive om, og gå i krig med det.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 23:36

Det er vidst ikke så enkelt at sige hvad der virker bedst, nogen gange må man tage en chance og løbe lidt risiko. Jeg tror min bedste anbefaling må være at besøge www.flippa.com hvor der handles websites. Prøv så at dan dig et indtryk af pris i forhold til site og indhold mv. Du har brug for indhold der tiltrækker brugere og en måde at tjene på brugerne.

Hvis ikke du vil købe en eksisterende side kan du evt. se på hotscripts.com hvad man kan starte billigt. Der er også turnkey sites ect. og du kan se på freelancer.com hvad andre betaler for at få udviklet nye ideer.

Det er svært at sige hvad der er en god ide for andre...men ønsker dig held og lykke

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 23:41

Hej,

Jeg er igang med at lave noget indenfor bettingbranchen, og har hjemmeside som er under udvikling. Jeg søger derfor bare svar på, hvordan jeg kan tjene på da jeg ikke er webshop. 

mvh

Nicklas M.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)