Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

BILKØB AF PRIVAT "RETSAG"

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino.
Jeg vil høre om i kan hjælpe mig med en sag.
Jeg har nu købt en bil fra en PRIVAT og vi har skrevet en slutseddel på bilen, han har så lovet mig at han vil eftersende servicebog og en ekstra nøgle hvor jeg ikke har modtaget noget endnu ?
Kan jeg starte en sag på det i retten for at få min penge tilbage eller hvad kan jeg gøre og hvad har jeg ret til ?

Det skal siges at den forrige ejer af bilen har lovet ham at sende nøglen da den ligger hos politiet af en mærkelig årsag?
Hvad kan jeg gøre og hvad har jeg ret til
Vi har skrevet en slutseddel som er printet ud fra bilbasen og han har skrevet sidst på siden,
"Sælger eftersender servicebog og nøgle og en underskrift ??

Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor meget koster bilen? du kan måske få retshjælp til at hjælpe dig med sagen, hvis det er en bil til under 50.000 kr så tror jeg ikke at det kan betale sig at køre en civil retssag mod sælger.

Men der er ikke nogen tvivl om at du har din dokumentation iorden.

SÆLG din bil helt gratis på www.e-bil.dk

Har din bil tandrem? se vores database med over 1000 bilmodeller.

Tilmeldt 27. Nov 11
Indlæg ialt: 327
Fra  BilligstBredbånd.dk Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Nøglen ligger formentlig hos politiet fordi den tidligere ejer blev anholdt for spirituskørsel. Tag ned på politistationen med papirene på at du har købt den og tal med dem.

Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar, bilen koster ikke mere end 32.500 kr
Men jeg kan ikke på nogen måder få min penge tilbage som jeg har betalt på bilen, vel?
Politiet lovede at sende nøglen men har ikke modtaget noget, det kan vel ikke være hans ansvar hvis de har nøglen?
Men hvad med servicebogen? hvad kan jeg gøre ved det?

Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Er en slutseddel fra bilbasen god nok da ?
der står sidst på siden af slutseddlen at sælger vil søger for at eftersende servicebog og nøgle? kan den dokumention være god nok til at kører den videre i en retsag, og i sidste ende vil jeg nok ikke få min penge tilbage ??

Tilmeldt 27. Nov 11
Indlæg ialt: 327
Fra  BilligstBredbånd.dk Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Politiet kan ikke sende nøglen - de kan kun udlevere den mod en underskrift.

Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis sælger ikke vil sende servicebogen? så kan du ikke gøre så meget ved det? har du set servicebogen? du kan få genskabt en ny servicebog på et mærkeværksted, men kun for de værkstedsbesøg som de har reg. Du kan ikke få stempler fra et uaut. værksted.

SÆLG din bil helt gratis på www.e-bil.dk

Har din bil tandrem? se vores database med over 1000 bilmodeller.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)