Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Plakatdesign

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Allerød
Tilmeldt 8. Jul 08
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg søger én der kan hjælpe mig med vedr. nogle ideer jeg har til noget design af plakater.

Jeg søger én der kan sætte plakaterne op i Indesign eller lignende og derefter levere filerne til mig, så jeg selv kan arrangere print/tryk.  Efter hvad jeg har fået fortalt, så skulle det være ret simple designs med forskellig typografi og kontrastfarver og størrelser.

Der er ikke tale om grafiske effekter men ren typografi. Det drejer sig om ca. en 10-15 plakater i første omgang.

Er der nogen der vil byde ind på denne opgave eller som kan anbefale én som er den rette til denne opgave? Jeg har kigget på Amino freelance, men det var en nitte.

Hvis jeg har glemt noget eller der er spørgsmål, så er I meget velkomen til at melde retur.

Karsten

Fra Odense
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 327
Fra  Morning Train MS Robotics Skrevet kl. 15:29

Hvorfor var Amino Freelancer en nitte?

Du har ikke prøvet at oprette en opgave der inde - for så ville du helt sikkert få en masse bud på din opgave. 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 16:02

Spørger om det samme!
Har dog ikke budt, men kan lave det.

Send en PM med mere info og jeg giver gerne et bud 

Fra Viborg
Tilmeldt 7. May 14
Indlæg ialt: 21
Fra  Talentfuld Freelancer Skrevet kl. 16:13

Hej Karsten.

Jeg er helt sikker på at du vil få nogle gode bud på opgaven hvis du opretter den på Amino freelancer.

Med venlig hilsen
Anders

Fra Allerød
Tilmeldt 8. Jul 08
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 21:37

Jeg kontaktede en freelancer som umiddelbart var frisk på at komme med et bud på opgaven. Vi fik mailet frem og tilbage vedr. opgaven og hvordan design skulle se ud osv.

Men for en uge siden, så hørte jeg ikke mere. Jeg har dog meget høfligt "rykket" for svar om. bl.a. om vedkommende havde for travlt (hvilket jeg positivt håbede) men jeg har stadig intet hørt.

Så hvorfor jeg ikke har hørt mere, det må jeg være Jer svar skyldig. Jeg er ikke de mindste sur, bitter eller lignende, jeg vil bare gerne igang med min ide :-)

Men det kan være jeg skal slå opgaven op i Amino freelance og se hvad der kommer af respons.

Fra Odense
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 327
Fra  Morning Train MS Robotics Skrevet kl. 00:19

Der findes mange grafikere og grafiske bureauer der ude ihvertfald. Inklusiv mit eget bureau. Men hvis du slår den op på Amino Freelancer, skal du dog være opmærksom at der er både er professionelle grafikere,ufaglærte, studerende, bureauer osv. Så priser og kvalitet hænger ofte sammen, dog kan det lade sig gøre at finde en dygtig en til gode penge.  

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)