Hej Amino! |
Det afhænger af mange ting - uden at vide hvilket domæne der er tale om, kan vi kun henvise til Domæneklagenævnet.
Det afhænger af mange ting - uden at vide hvilket domæne der er tale om, kan vi kun henvise til Domæneklagenævnet. |
PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer
Kan jeg skrive en privatbesked, hvis du vil hjælpe? :-) |
Jeg kan give mit besyv med, men det er i sidste ende op til Domæneklagenævnet, hvis du ikke selv kan nå til enighed med ejeren af domænet. |
PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer
Hvis en bruger har købt og betalt for sit domæne, så er det hans, ind til han ikke længere ønsker at benytte det |
|
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Der er ingen af de svar du har fået der er forkerte. Men det afhænger af, hvilket type domæne det er. Er det .dk, .com eller andet? De fleste af de svar du har fået her antager, at der er tale om et .dk domæne. |
Har du prøvet at kontakte ham og spørge om du kan overtage det? Det ville være step 1 i min verden. |
Jeg har gjort det samme, jeg har bare interesse i mit koncept, hvorfor man ikke kan tvinges til at vidergive det blot fordi en ny har samme interesse. Dog kan alt købes for penge kan jeg lige tilføje :-) |
Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!
Jeg har kontaktet ham, men han er ikke interesseret i at sælge domænet :-) |