Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad gør jeg herfra?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Aug 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Amino! Mit navn er Daniel

En kammerat og jeg har for et par måneder siden fået et super fed ide (synes vi selv) og har siden da arbejde meget med den. Vi har udviklet idéen utrolig meget og er noget ret langt med selve konceptet. Der udover har vi også prøvet at skrive en forretnings plan. Men vi er nu ligesom nået til det punkt hvor vi ikke ved hvad vi skal gøre.

Helt kort går konceptet ud på at vi via en app vil annoncere begivenheder og events rettet mod unge mennesker. Det kunne bla. være gratis koncerter, festivaller, fodboldkampe, foredrag (eller ret relevant lige nu - Gumball 3000). Men som sagt sidder vi fast lige nu og ved ikke hvad vi skal gøre herfra. Vi skal både have udviklet en app og lavet en hjemmeside men da begge dele koster en masse penge sidder vi fast.

Jeg håber at der er nogen herinde der kunne være interesseret i at være en del af projektet, investere penge i os eller bare komme med nogle gode råd til hvad vi gør herfra.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 20:56

Sådan som du beskriver dit projekt. Læser jeg det som om i ikke selv tror på det. I vil gerne prøve uden selv at tage risiko.

Hvorfor skulle andre lægge penge i et projekt som i ikke selv kan løfte/tror på?

Når app'en er udviklet og hjemmesiden lavet. Så skal den jo markedsføres så står i med endnu et problem. Hvad skal betale for det? Hvem skal lave det stykke arbejde?

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 21:01

Remy:
Hvad skal betale for det?

Hvad andet end mennesker bruger penge ?. Skype-BigSmile

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 21:02

Daniel IV:
Jeg håber at der er nogen herinde der kunne være interesseret i at være en del af projektet, investere penge i os eller bare komme med nogle gode råd til hvad vi gør herfra.

Har i selv penge til at smide i projektet, eller er ideen alt hvad i har eller kan bidrage med ?

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 12. Aug 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej jeg er da ked af hvis jeg har formuleret det som om vi ikke selv tror på det for det gør vi 100% vi har begge opsparinger som vi er villige til at bruge på det og vi er for den sags skyld også villige til at tage et lån. mht. til markedsføring så arbejder jeg idag i en virksomheder der markedsfører andre virksomheder så jeg kan entent selv klare meget af det eller få en forholdsvis billig løsning :) men tak for svaret :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)