Tusind tak fór de mange stemmer og ikke mindst alle de konstruktive indlæg. Jeg har - blandt andet på grund af de mange gode kommentarer - valgt at arbejde videre med logo nr. tre, som var min egen forhåndsfavorit. Lisbeth: Tak for kommentarerne. Jeg har ikke helt opgivet < > tegnene, som var ment som en HTML reference, samtidig med at de antyder divergens (peger hver sin vej). Jeg er dog ikke helt sikker på at det passer sammen med det konkrete logo. Lone: :-) Jeg kan nu også godt lide Bauhaus stilen, og har blandt andet forelsket mig i den kendte bauhaus lampe. Henning: vedr. påstanden om at vi divergerer fra mængden. Ja sådan en påstand skal næsten give anledning til spørgsmål Ronnikc: Helt fair - og undskyldning modtaget med et smil. Jeg var godt klar over at valget af firmanavnet var kontroversielt. Når valget faldt på Divergens skyldes det at ordet signalerer den grundlæggende filosofi bag virksomheden samtidig med at det (for mig) "smagte" godt. Jeg må så leve med den eventuelle "smartass frisk fra handelshøjskolen"-mærkat. Men så vil jeg trods alt have kredit for, at jeg udelod "consult" fra navnet Jeg takker igen for den gode feedback Med den venligste hilsener Thomas
|
Hej
Al held og lykke herfra