Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til linkbuilding

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 22. Nov 11
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer,

Jeg er så småt gået i gang med SEO, og har fået installeret webmaster tool samt fået nogle få link. Jeg skal nu mere seriøst i gang med linkbuilding, men er helt grøn på dette område. Jeg har fundet en liste med danske linkkataloger, hvor jeg prøver at ligge link på. Nogle der har nogle gode råd . hvad jeg evt. skal kigge efter - kvalitet mv.

På forhånd tak.

Med venlig hilsen

Henrik

Fra Holbæk
Tilmeldt 17. Jul 07
Indlæg ialt: 114
Fra  Astrosmykker.dk Skrevet kl. 07:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne også godt bruge noget hjælp :)

Fra København
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej begge.

Linkkataloger kan i dag ikke stå alene, de skal kun bruges som et mindre supplement. Det I får mest ud af er at bruge nogle timer på at læse jer klogere. Der er en del danske blogs der serverer det hele rigtig lækkert. Jeg kan anbefale:

www.jonathanlindahl.dk

www.henrik-bondtofte.dk

Et andet godt trick, hvis man ikke gider bruge timer på at læse, er at se videoer på youtube, her bliver der også givet rigtig mange guldkorn. Husk  dog at sortere en evt. søgning på youtube efter dato, sådan at I kun bruger tid på de nyere videoer - og ikke sidder og kigger på videoer fra 2008 - linkbuilding tricks fra dengang virker højst sandsynligt ikke i dag. Good luck (-:

Venlig Hilsen Jonas, [Signaturlink udenfor signatur fjernet af moderator]

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,3 stjerner givet af 3 person
Fra København
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Brian.

Dét er jeg, men jeg har ikke skrevet 25 indlæg endnu, så jeg kan desværre ikke benytte funktionen. Ellers tak for info (-:

Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas

Link kataloger har ikke den helt store værdi længere, men tæller selvfølgelig lidt. Men brug eventuelt noget tid til at finde nogen blogs hvor du kan få lov til at lave indlæg eller besvarelser med links. Jo mere relevante disse blogs er, jo bedre.

Du kan altid tjekke værdien af links fra en blog ved at tjekke deres page rank. Prøv bare at søge på tjeck my rank på google.

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv med gæsteblogindlæg.

Fra København
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas

Link kataloger har ikke den helt store værdi længere, men tæller selvfølgelig lidt. Men brug eventuelt noget tid til at finde nogen blogs hvor du kan få lov til at lave indlæg eller besvarelser med links. Jo mere relevante disse blogs er, jo bedre.

Det er lige præcis det jeg mener med at linkkataloger ikke kan stå alene, men skal bruges som supplement. (-;

Nu vi er i gang med at gi' drengene konkrete råd, så skal det da helt klart også med at forums også er fin link-building - smid et link i din signatur, også får du et link. Igen er relevans nøgleordet (-:

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er sørme et godt tilbud! Kan også klart anbefales herfra!

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)