Hej Ejendomsinvestor, du kommenterer ikke på den sammenhæng jeg skrev i, jeg er ikke et fjols.
Du uddyber faktisk selv mit svar med at sige
Tror du bankerne lever af udelukkende at låne ud til nødlidende selskaber?
Der pointerer du at selskaberne låner af bankerne, frem for at sælge ud af virksomheden, hvilket var det implicitte i mit indlæg.
Hej Dalhoff - fedt, det er mere sådan noget jeg mener med "hvad kan du tilbyde"!
At have energi og deltage aktivt, at have kontakter til afsætning og markedsføring, det er noget der kan bruges, at du har en stor sum i aktier fortæller at du nok ikke panikker og løber skrigende bort, hvilket i min verden vil sige du har nok tilbøjelighed til at stå fast, og som investor skal man være støttepille og give råd med på vejen.
Det lyder godt, jeg tror nok du skal finde nogen du kan give den gas med.
Men mere fokus på de ting du lige har sagt end det du skrev i din trådstarter, det tror jeg sparker mere røv.
Mht. din uddannelse, selvfølgelig skal du ikke smide den på jorden, men det er her du kan tænke over om du vil være "aktiv investor" eller "Partner" - der ligger en forskel deri, og det kan være du kan yderligere specificere den, ikke overfor mig, men du kan jo tænke over hvor meget du kan allokere og så, over for dig selv, gøre det mere klart hvad du kan/har mulighed for at bringe med ind i en virksomhed.
God vind!
Holm