Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Audio & Wordpress, går det hånd i hånd? :-)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. 

Jeg er i gang med at pifte min hjemmeside lidt op, og i den forbindelse har jeg købt et nyt design - Jeg fandt så ud af at man kunne få musik til at spille, hvilket jeg egentlig syntes er hyggeligt nok, men om det tager for meget på siden aner jeg ikke ?

Jeg vil også høre om der er nogen der ved om man kan få den til at spille uanset hvilken side man går ind på, altså så den ikke stopper med bare spillere videre?

Siden er : www.cbphotos.dk  

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 02:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Med hensyn til at få en lydfil til at spille hele tiden kræver det at siderne loades ind med Ajax eller at afspilleren åbnes i et nyt vindue. Problemet med at bruge Ajax (AJAX Page Loader eller andre plugins) er så at nogle funktionerne ikke lægere virker. F.eks. vil kommentarer skrevet til indlæg ikke linke korrekt fra menuen i siden af WordPress bloggen.

En kombination af http://stratus.sc/ til SoundCloud og AJAX Page Loader kan opnå det ønskede resultat, men som sagt vil der være problemer med at kommentarerne ikke linker rigtigt.

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er skyld i at kommentar ikke fungere ordentligt er det desværre ikke en løsning. :/ 
Havde håbede man kunne få lyden til at loade for sig selv, også bare køre uanset hvad side man var på..  

- Men er det noget som folk går væk fra hvis der er lyd på en side, eller er det ok ?
Det er jo primært en side hvor man bare kigger billeder.  

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Autoplay af lyd er en gigantisk konverteringsdræber. Det er slidere i øvrigt også.

Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kim Bødker:
- Men er det noget som folk går væk fra hvis der er lyd på en side, eller er det ok ?

Det er absolut IKKE ok. Og ja, det er absolut noget som kan skræmme folk LANGT væk.

Tænk på at rigtig mange jo sidder og lytter til deres egen valgte musik imens de surfer, og så bliver de lige pludselig tvangsindlagt til at lytte til noget andet samtidig. Jeg kunne acceptere det hvis der var en mening med det OG at man aktivt skulle vælge at trykke på en knap, for at høre musikken, men ellers nej.

Don't do it! :)

Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil sagtens kunne lave det sådan at man bare skal trykke på en knap, men hvis det tager for lang tid at loade er det nok bedre at lad vær. Jeg syntes bare når man sidder og kigger på billeder, gør en rolig musik noget godt for billederne. :-) 

Slideren tager måske også noget, men den bliver da de fleste forbindelser sagtens kan trække at loade en slider på en side i en god fart. :-) 

Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Bødker:
Jeg syntes bare når man sidder og kigger på billeder, gør en rolig musik noget godt for billederne. :-) 

Enig! :) Men så synes jeg hellere du skal klippe nogle billeder sammen til en lille videopræsentation med god musik i baggrunden, og så smide den på Youtube og på din hjemmeside.  Video er the bomb , og det er også godt for SEO.

Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tja, det er selvfølgelig også en mulighed. :-) 
Puuuh det der SEO er bestemt noget jeg skal have læst på - Måske du kan give mig forklaring i en anden tråd jeg har lavet.  
Hvis du gider, så prøv at læs mit sidste indlæg, måske du har et godt svar - Du virker som en der har styr på det. :-)

http://www.amino.dk/forums/t/229862.aspx 

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Bødker:
Jeg vil sagtens kunne lave det sådan at man bare skal trykke på en knap, men hvis det tager for lang tid at loade er det nok bedre at lad vær. Jeg syntes bare når man sidder og kigger på billeder, gør en rolig musik noget godt for billederne. :-) 

Slideren tager måske også noget, men den bliver da de fleste forbindelser sagtens kan trække at loade en slider på en side i en god fart. :-) 

Forestil dig, at du går ind i en butik med musik i ørerne.

Først skruer ekspedienten helt op for muzakken, så den overdøver din egen musik. (Autoplay)

Du går derefter i gang med at undersøge en vare i butikken, men ekspedienten tager dig i armen og flår dig videre til et helt andet produkt, du ikke er interesseret i. Det gentager sig hvert tiende sekund. (Slider)

Du er nødt til at vælge, om du vil gøre tingene på din egen måde og have en dejlig varm følelse i maven, eller om du vil tage imod råd og få kunder via din hjemmeside.

Du kan ikke få begge dele.

Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Ang det med autoplay kan jeg sagtens forstå det. 

- Dog er min side en fotograf hjemmeside, og derfor har jeg svært ved at se folk ikke skulle være interesseret i at se de billeder jeg har taget, for at se om de syntes de er gode nok til det de forventer. Om de skal have taget en familie session og ser et par billede af en portræt session, korrekt, det er måske ikke det de skal have - MEN det er stadig mit arbejde og derfor vil jeg vise det frem. Kan ikke se noget negativt i en slider til at fange kundernes opmærksomhed. 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)