Jeg rusker lige op i en gammel tråd. Jeg prøver, at bogføre en deal efter din guide i Dinero, men får beskeden "bilag skal balancere", på trods af, at jeg er overbevist om at de balancere. Det ligner dit eksempel på en prik. Har du nogen ide om hvad det kan skyldes?
Mvh Anders
WWW.YOINK.DK - VI ELSKER ELEKTRONIK - anders@yoink.dk
Jeg rusker lige op i en gammel tråd. Jeg prøver, at bogføre en deal efter din guide i Dinero, men får beskeden "bilag skal balancere", på trods af, at jeg er overbevist om at de balancere. Det ligner dit eksempel på en prik. Har du nogen ide om hvad det kan skyldes?
Mvh Anders
Hej Anders.
Bilag må på en eller anden måde ikke balancere. Måske fordi du har valgt modkonto?
Prøv evt. at skrive til supporten og sende et vedhæftet billede med på support@dinero.dk
Tak for dit svar. Nej jeg havde ikke valgt modkonto, det var virkeligt sært, da det helt bestemt balancerede. Jeg prøvede alt, jeg lige kunne komme i tanke om, men måtte opgive. Fik det bogført på en anden måde. Prøver igen når næste deal skal bogføres, hvis der stadig er problemer sender jeg det til supporten.
Mvh Anders
WWW.YOINK.DK - VI ELSKER ELEKTRONIK - anders@yoink.dk