Håber virkelig der er nogle herinde der kan hjælpe mig. Jeg har (synes jeg selv) lavet en fin, ny, smart boligportal som er GRATIS og vil i starten bare tjene penge på reklamer på siden. Men hvordan får jeg en masse udlejere ind til at starte med? Nogen der kender nogen eller ved hvad man kan gøre. Har prøvet at sende mails ud til 20-25 forskellige indtil videre, men der er ikke kommet en eneste bolig ind endnu.
Nogen der kender nogen eller ved hvad man kan gøre. Har prøvet at sende mails ud til 20-25 forskellige indtil videre, men der er ikke kommet en eneste bolig ind endnu.
Hvem er det du har sendt mail ud til, og omkring hvad ? - På opfordring ?
Start evt. med at kontakte ejendomsadministratorer og nogle af de store ejendomsbesiddere. De fleste som jeg bruger giver adgang til udlejning gratis og hvis boligerne ligger i storbyerne så er det ikke nødvendigt at betale for al mulig tilvalgsgøjl. Det er min opfattelse at det er lejerne der betaler gildet og det vil de nok kun hvis der er nogle attraktive boliger at vælge imellem :)
Har sendt mails ud til mange. Har skrevet at det er en ny boligportal som er gratis og har spurgte dem om de har lyst til at oprette sig derinde. Har endda skrevet at jeg gerne vil ligge boligerne ind for dem.
Jeg ville nok have løst det her problem, inden jeg skød siden igang. Men ja, kontakt nogle af de store boligselskaber, og hør om de vil have deres boliger over på dit site.
Jeg ville nok have løst det her problem, inden jeg skød siden igang. Men ja, kontakt nogle af de store boligselskaber, og hør om de vil have deres boliger over på dit site.
Troede også selv jeg havde løst det, men det er lidt svære end jeg troede. Siden er heller ikke lanceret endnu. Vil jo gerne have boliger derind først.