Hej, Er der nogle herinde som kan give en ca. pris på hvad det koster at få lavet bogføring, moms afregning, selvangivelse, regnskabsafslutning samt årsrapportmed alt inkl. for et firma med maks. 100 bilag om året? Jeg har 3 firmaer (ApS) hvoraf de to af dem skal der revisor til (kan dette fravælges nu?), tænker at der er noget mængde rabat ;-) Har revision på 2 af firmaerne i dag (3. er ny startet) men synes sgu, at det er dyrt for så lidt. Har en god scanner/printer, så kan sende alle bilag pr. mail. Med vendlig hilsen Adam Høyer |
hvis revisor er vedtaget og jo med i vedtægter kan denne ikke fravælges for indeværende år hvis vi taler 2014, men i er det 2013 regnskab (for sent nu jo faktisk) eller fremadrettet - når 2014 skal afsluttes, så kan revisor normalt fravælges i forbindelse med aflæggelse af årsregnskabet - det skrives i regnskabet - i generalforsamling og i vedtægter og revisor afmeldes i virk.dk med kopi af GF
Beskriv antal bilag som du gør og type selskab og hent i alle fald nogle gratis uforpligtende tilbud hos aminos søster www.agera.dk - skriv også hvor i landet selv om meget går fint elektronisk
vh John Hannover