Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris på bogføring samt regnskab for 3 ApS'er

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Mar 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Er der nogle herinde som kan give en ca. pris på hvad det koster at få lavet bogføring, moms afregning, selvangivelse, regnskabsafslutning samt årsrapportmed alt inkl. for et firma med maks. 100 bilag om året?

Jeg har 3 firmaer (ApS) hvoraf de to af dem skal der revisor til (kan dette fravælges nu?), tænker at der er noget mængde rabat ;-)

Har revision på 2 af firmaerne i dag (3. er ny startet) men synes sgu, at det er dyrt for så lidt.

Har en god scanner/printer, så kan sende alle bilag pr. mail.

Med vendlig hilsen Adam Høyer

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47178
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:16

hvis revisor er vedtaget og jo med i vedtægter kan denne ikke fravælges for indeværende år hvis vi taler 2014, men i er det 2013 regnskab (for sent nu jo faktisk) eller fremadrettet - når 2014 skal afsluttes, så kan revisor normalt fravælges i forbindelse med aflæggelse af årsregnskabet - det skrives i regnskabet - i generalforsamling og i vedtægter og revisor afmeldes i virk.dk med kopi af GF

Beskriv antal bilag som du gør og type selskab og hent i alle fald nogle gratis uforpligtende tilbud hos aminos søster www.agera.dk - skriv også hvor i landet selv om meget går fint elektronisk

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:43

Hej Adam

Formentlig vil prislejet starte fra 5000-7000 ex. moms for selskabet med de 100 bilag, for de 2 andre kan de måske gøres til samme pris, hvis der ingen aktivitet er, men tilvalg af revision kræver desværre i jeres tilfælde, at revisoren skal lave noget arbejde og dermed er honoraret tilsvarende. Fravælger du revision skal du så fremadrettet bede revisoren hvert år at indberette til erhvervsstyrelsen.

Hvis du vil, kan du oprette din opgave her og modtage op til 3 tilbud Klik her!

DBH Kristian

Tilmeldt 30. Apr 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:34

Hej Adam

Der findes en del portaler hvor du kan ligge din opgave ind, og få tilbud fra revisorer. Jeg anbefaler www.alego.dk

Her ligges opgaven ind gratis og du bliver kontaktet personligt, for spørgsmål til din opgave

Derefter ryger den i udbud hos de revisorer der er partnere på sitet.

Derefter vil du modtage opkald/tilbud fra revisor

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 20:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hmmm... helt fint med de forskellige tilbuds-portaler, hvad enten de hedder agera.dk - alego.dk - regnskabspriser.dk eller noget helt andet.

Der er dog næppe nogen garanti for, at man får det bedste tilbud og/eller den bedste revisor her. Man kan dog være helt sikker på, at de revisorer som henvender sig er interesserede, idet der betales "up front" for at få kontaktoplysningerne.

@Kristian - Jeg forstår ikke dit anslåede honorar her i tråden, når man sammenholder den med din såkaldte "prisberegner" på din hjemmesideSkype-Wondering

@trådstarter - Når du har som beskrevet 3 relativt små ApS'er, så kan du formentlig opnå en vis form for rabat, men problemet ligger jo i det forhold, at der er revisionspligt på 2 af selskaberne, så det kræver en indsats af den godkendte revisor.

Hvis der er tale om selskaber med regnskabsafslutning den 31/12-2013, så håber jeg, at du har fundet en løsning.

Tonny

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:30

Hej Tonny

Jeg er enig i at 3 tilbud services måske ikke sikre den bedste revisor, men i vores tilfælde har vi kun godkendte revisorer som leverandører og ved at være reg. eller stat. autoriseret revisor, må man forvente et hvis bundniveauSmile.

De 3 tilbud begrænser kunden i at modtage mange tilbud, og heraf kan kunden måske gå glip af gode tilbud, fordi de netop er først til mølle princippet.

Man kan også fristes til at tro at de revisorer med flest penge, får flest leads, men i vores tilfælde er setup'et anderledes, fordi der ikke er up front payment for at kunne afgive et tilbud til kunden, og det sikre at revisorerne på vores service ikke er begrænset i at byde på opgaver.

Vi ønsker at skabe værdi hos revisoren ved et no cure no pay princip og samtidig skaffe kunden nogle gode priser Wink

DBH Kristian 

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 23:06

Hej Kristian

Tak for uddybningenSkype-Smile

Kristian Ødegaard Knudsen:
Jeg er enig i at 3 tilbud services måske ikke sikre den bedste revisor, men i vores tilfælde har vi kun godkendte revisorer som leverandører og ved at være reg. eller stat. autoriseret revisor, må man forvente et hvis bundniveau

Denne forstår jeg ikke helt, når man kigger i din signatur, så fremgår følgende "Hent 3 gratis tilbud fra revisorer & bogholdere - Mere Regnskab for Pengene".

Man kan også fristes til at tro at de revisorer med flest penge, får flest leads, men i vores tilfælde er setup'et anderledes, fordi der ikke er up front payment for at kunne afgive et tilbud til kunden, og det sikre at revisorerne på vores service ikke er begrænset i at byde på opgaver.

Nu ved jeg ikke, hvordan I udvælger jeres revisorer/leverandører, men dette setup minder meget om '90ernes såkaldte "revisormæglere", som skulle have en anselig del af revisorhonoraret, når en kunde havde accepteret et tilbud. Det håber jeg ikke er tilfældetSkype-Wondering

Vi ønsker at skabe værdi hos revisoren ved et no cure no pay princip og samtidig skaffe kunden nogle gode priser

Dette kan jeg kun være enig i!

Tonny

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)