Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feed back på min første webshop.

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Feb 14
Indlæg ialt: 14
Fra  RufaCani Aps Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Desuden er nogle af produkterne på forsiden blevet erstattet med andre, så det ikke er for jævnt og kedeligt mere.

Logoet bliver også 15 % større og mere centreret mellem de 2 linier på forsiden.

Fra København
Tilmeldt 22. May 14
Indlæg ialt: 39
Fra  Grønne unger Skrevet kl. 13:56

Det har pyntet på din side med den nye blå baggrund ;-)

Du skal lige være opmærksom på reglerne med hensyn til dine tilbudspriser. Det er ikke tilladt at skilte med en før-pris, hvis den ikke er reel.

Hvis det er en vare, man ikke har handlet med før, må man gøre det i en begrænset periode:

- Må jeg reklamere med normalpriser/tilbudspriser o.l. hvis jeg ikke før har haft varen i min butik?

Ja - det må man godt, men kun hvis der er tale om et åbningssalg eller et introduktionstilbud, og dette klart fremgår. Man må desuden have en klar – og realistisk - forventning om, at produktet umiddelbart efter introduktionstilbuddets ophør bliver udbudt til salg i en længere periode til den oplyste normalpris i butikken.

Læs mere om reglerne her: http://www.forbrugerombudsmanden.dk/Sager-og-praksis/Ofte-stillede-spoergsmaal-om-markedsfoering/faq-prismarkedsfoering

Økologisk tøj til små børn, i flotte farver og sjove prints og legeklar kvalitet: www.gronneunger.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Feb 14
Fra  RufaCani Aps Skrevet kl. 14:44

Gronneungerdk:

Det har pyntet på din side med den nye blå baggrund ;-)

Du skal lige være opmærksom på reglerne med hensyn til dine tilbudspriser. Det er ikke tilladt at skilte med en før-pris, hvis den ikke er reel.

Hvis det er en vare, man ikke har handlet med før, må man gøre det i en begrænset periode:

- Må jeg reklamere med normalpriser/tilbudspriser o.l. hvis jeg ikke før har haft varen i min butik?

Ja - det må man godt, men kun hvis der er tale om et åbningssalg eller et introduktionstilbud, og dette klart fremgår. Man må desuden have en klar – og realistisk - forventning om, at produktet umiddelbart efter introduktionstilbuddets ophør bliver udbudt til salg i en længere periode til den oplyste normalpris i butikken.

Læs mere om reglerne her: http://www.forbrugerombudsmanden.dk/Sager-og-praksis/Ofte-stillede-spoergsmaal-om-markedsfoering/faq-prismarkedsfoering

Hej Gronneungerdk.

Endnu engang tak for din feedback.

Jeg sætter pris på din heads-up vedr. lovgivningen indenfor markedsføring og handel. Jeg er fra flere sider blevet gjort opmærksom på alvoren ifm. at holde sig herindefor, hvorfor jeg netop har tydeliggjort mit åbningstilbud (banner) at det KUN er i juni vi kører med kampagne tilbud, hvorefter det vil blive solgt til fuld pris.

Rigtig god dag.

Mvh Ami, Rufacani

Tilmeldt 30. Apr 14
Skrevet kl. 21:12

Hej Ami

Jeg håber du får skrevet bedre sidetitler og meta-beskrivelse.

Hvis den kommer på google, som den er nu, vil der komme til at stå følgende i søgeresultatet:

Google:

Home page

http://rufacani.dk/

Rufacani

Sådan ser det ud for Zalando:

Google:

Sko og tøj online | De nyeste kollektioner hos ZALANDO

www.zalando.dk/

Gratis fragt og retur. Vælg mellem mere end 1.500 mærker: Se vores kæmpe udvalg af tøj & sko til kvinder, mænd og børn i Zalandos online shop.

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Feb 14
Fra  RufaCani Aps Skrevet kl. 22:43

User042:

Hej Ami

Jeg håber du får skrevet bedre sidetitler og meta-beskrivelse.

Hvis den kommer på google, som den er nu, vil der komme til at stå følgende i søgeresultatet:

Google:

Home page

http://rufacani.dk/

Rufacani

Sådan ser det ud for Zalando:

Google:

Sko og tøj online | De nyeste kollektioner hos ZALANDO

www.zalando.dk/

Gratis fragt og retur. Vælg mellem mere end 1.500 mærker: Se vores kæmpe udvalg af tøj & sko til kvinder, mænd og børn i Zalandos online shop.

Mange tak for feedback.

Jeg er ikke selv så teknisk anlagt, så jeg er lige ved at snakke med flere forskellige som kan hjælpe med det.
For lige den del ved jeg ikke spor om selv.

Hvis det er noget du kan hjælpe med, skal du være velkommen til at skrive til mig på: am@rufacani.dk

Mvh Ami

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)