Jeg sad også og klikkede på dit banner uden der sker noget, en ting jeg tror at en del vil opleve som en irretation (Derudover sker der næsten for meget på det)
" faktisk havde han ikke en specielt god tøjstil."
Dette her havde jeg nok personligt fjernet - Godt være det er sandt, men i mine øjne "sælger" det bestemt ikke ret godt.
Kan som udgangspunkt godt lide designet, og syntes det er super koncept med max 300 stk af hvert, alene for at skille sig ud på et enormt marked.
Vil dog godt kunne gøre billederne store, og ikke bare zoome ind på mindre områder. Derudover vil jeg overveje at tage nogle billeder af folk i tøjet, en del kan godt lide at se det lidt i sammenhæng, fx om det passer til deres cowboy bukser osv.
Mange tak for god konstruktiv kritik.
Jeg kan godt høre at det lyder dumt når jeg gennemlæser det, så det har jeg fjernet igen :)
Jeg havde faktisk bedt mine udviklerer om at billederne skulle blive store, og også kunne forstørres derefter. Tager lige fat i dem imorgen vedrørende dette, også hører jeg i samme omfang om de ikke også kan gøre banneret interaktiv.
Jeg synes shoppen ser spændende ud og jeg kan godt lide at den er enkel og stilren.
Der er ikke noget der lige springer i øjnene i forhold til noget jeg mener du skal rette op på.
Godt arbejde og jeg synes også at tøjet ser lækkert ud og er til fornuftige priser,
Mvh Jens
Hej Jens.
Mange tak for det.
Det er jo lidt smag og behag om man vil have det farverigt eller stilrent, og jeg (ligesom du selv kan lide det) har valgt at holde mig til det stilrene look.
Du har dog lidt med priserne, der ikke virker, da det er den fulde pris og ikke tilbudsprisen der vises, når jeg klikker på en vare. Fx http://rufacani.dk/rc-13-hoodie.html
Du kan desuden med fordel linke til produkterne fra det store billede i toppen.
Du har dog lidt med priserne, der ikke virker, da det er den fulde pris og ikke tilbudsprisen der vises, når jeg klikker på en vare. Fx http://rufacani.dk/rc-13-hoodie.html
Du kan desuden med fordel linke til produkterne fra det store billede i toppen.
VH Mads.
Det må være det første der skal kigges på. Jeg opdagede det ved at lægge en vare i kurven. Varen stod til 299,40 DKK på forsiden, så blev godt nok overrasket da der stod 499,00 DKK i min indkøbskurv!
- Banneret er nu blevet gjort interaktiv, så man kommer ind på sweats når man trykker på banneret. - Mine udvikler sørger for at produktbillederne bliver store når man klikker på dem, og stadig med forstørrelsesglas. - Jeg beholder det stilrene look, men får tilføjet grønne flueben øverst ved: Fragt, returret og levering. - Der er styr på alle priser nu, så de står korrekt på alle produkter. - GLS pakkeshop bliver ordnet, så det står pænt. Et eller andet med at det var ikke var sat korrekt op med google chrome og firefox.
Tak for de gode råd, der gør min webshop bedre og pænere.