Hej Aminoer. Jeg er indehaver og stifter af et nyt dansk tøj brand til herre, RufaCani. I og med at jeg er helt nyopstartet, kunne det være dejligt hvis i kunne komme med lidt feedback på min hjemmeside, så jeg kan få en så god start som muligt. Her et et link: www.rufacani.dk Hvis der er nogle der kan hjælpe med SEO, adwords, grafisk design mm., skal i være velkommen til at kontakte mig. P.s Jeg er obs på at der dukker en pop up med nyhedsbrev som er på engelsk, det bliver rettet til en ny dansk tekst som det første imorgen. Til info, så ved jeg godt at udvalget ikke er så stort endnu - Men om små 2-3 mdr vil der blive tilføjet forskellige skjorter og 3 forskellige jakker ;) Mvh Ami Stifter af Rufacani |
Det er en pæn og enkel shop, måske lidt for enkel, dvs. lidt kedelig.
Jeg kan godt lide tøjet, men også her ville det være pænt med lidt farver. Det bliver lidt gråt-i-gråt det hele.
Du skal nok se lidt nærmere på dine handelsbetingelser. Det forvirrer mere end det gavner, når der står:
"Præsentation af varer sammen med en pris er ikke et bindende tilbud, men alene en opfordring til at gøre tilbud.
Købers bestilling af varer fra RufaCani.dk er ikke en bindende accept, men alene et bindende tilbud til RufaCani.dk om at købe varen på de oplyste vilkår. En bindende aftale mellem RufaCani.dk og køber og er først indgået når RufaCani.dk har accepteret tilbuddet med en ordrebekræftelse."
eller når der under "priser" står:
"Alle priser på RufaCani.dk er dagspriser og er gældende på bestillingstidspunktet. Køber bliver faktureret til den pris, der er gældende på bestillingstidspunktet såfremt RufaCani.dk accepterer bestillingen."