Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feed back på min første webshop.

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Feb 14
Indlæg ialt: 14
Fra  RufaCani Aps Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Aminoer.

Jeg er indehaver og stifter af et nyt dansk tøj brand til herre, RufaCani.

I og med at jeg er helt nyopstartet, kunne det være dejligt hvis i kunne komme med lidt feedback på min hjemmeside, så jeg kan få en så god start som muligt.

Her et et link: www.rufacani.dk

Hvis der er nogle der kan hjælpe med SEO, adwords, grafisk design mm., skal i være velkommen til at kontakte mig.

P.s Jeg er obs på at der dukker en pop up med nyhedsbrev som er på engelsk, det bliver rettet til en ny dansk tekst som det første imorgen.

Til info, så ved jeg godt at udvalget ikke er så stort endnu - Men om små 2-3 mdr vil der blive tilføjet forskellige skjorter og 3 forskellige jakker ;)

Mvh Ami

Stifter af Rufacani

Fra København
Tilmeldt 22. May 14
Indlæg ialt: 39
Fra  Grønne unger Skrevet kl. 19:58

Det er en pæn og enkel shop, måske lidt for enkel, dvs. lidt kedelig.

Jeg kan godt lide tøjet, men også her ville det være pænt med lidt farver. Det bliver lidt gråt-i-gråt det hele.

Du skal nok se lidt nærmere på dine handelsbetingelser. Det forvirrer mere end det gavner, når der står:

"Præsentation af varer sammen med en pris er ikke et bindende tilbud, men alene en opfordring til at gøre tilbud.
Købers bestilling af varer fra RufaCani.dk er ikke en bindende accept, men alene et bindende tilbud til RufaCani.dk om at købe varen på de oplyste vilkår. En bindende aftale mellem RufaCani.dk og køber og er først indgået når RufaCani.dk har accepteret tilbuddet med en ordrebekræftelse."

eller når der under "priser" står:

"Alle priser på RufaCani.dk er dagspriser og er gældende på bestillingstidspunktet. Køber bliver faktureret til den pris, der er gældende på bestillingstidspunktet såfremt RufaCani.dk accepterer bestillingen."

Økologisk tøj til små børn, i flotte farver og sjove prints og legeklar kvalitet: www.gronneunger.dk

Fra Odense
Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 20:12

For det første, så synes jeg at din side loader MEGET langsomt! Det tager ca. 5 sekunder at loade din side, så hvis det ikke er mit internet der bære skylden, så er det klar noget du skal have lavet. 

Over dit banner, synes jeg det er for rudet. Der er alt for meget kunden skal forholde sig til og så er det logo meget højt, som ikke gavner det. Jeg ville hvert fald starte med at rykke dit logo en halv cm. længere op.

Tænk også lige om der er noget som ikke er nødvendigt, er det nødvendigt at der er sådan en stor "Min konto" knap eller er det nødvendigt at søgefunktionen er lige der, kan den måske rykkes? Alt hvad der kan komme væk skal væk. 

Jeg er nok Danmarks yngste og billigste certificerede Google AdWords-konsulent. Få et godt (og selvfølgelig uforpligtende) tilbud på MadWords.dk.

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Feb 14
Fra  RufaCani Aps Skrevet kl. 20:12

Tak for din konstruktive kritik.

Jeg har haft en meget erfaren advokat til at uadarbejde mine handelsbetingelser, men jeg vil tage kontakt til ham for at undersøge muligheden for at gøre den mere "brugervenlig".

Tak for feedbacken i forhold til "gråt-i-gråt", og der vil i næste kollektion indgå et større udvalg, både i farver og produkter.

Du har ret i  at det er en ide at mixe lidt rundt i det nuværende udvalg på forsiden, så det ikke bliver for  jævnt og kedeligt.

Mvh Ami

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1173
Skrevet kl. 21:19

Det undrer mig, at din side ikke er opdateret i forbindelse med den nye forbrugeraftalelov?

https://www.emaerket.dk/netbutik/jurahjoernet-for-netbutikker/faq-om-den-nye-forbrugeraftalelov

På forsiden kan jeg ikke se "Læg i kurv" knappen på den nederste række (Chrome, Win 7)

Som sagt før: logo er ikke "stærk nok".

Gerne også menupunkter som adskiller sig fra resten.

Synes, at "login" og "opret bruger" skræmmer mig væk.

"om os" siden er meget sparsom. Hvorfor skal jeg købe fra dig?

Ellers meget fin og stilren side!

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 21:20

Enig siden er sløv.

Ellers er den egentlig fin. Dog få smidt meta beskrivelser ind og måske begræns luft ved logo da der er lidt spilplads der

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 9. May 14
Indlæg ialt: 18
Fra  e-world.dk Skrevet kl. 21:31

Jeg synes virkelig godt om dit tøj, og jeg plejer at være meget kræsen! Nu ved jeg jo ikke hvad dine muligheder er, men umiddelbart et større udvalg. Desuden er sitet meget kedeligt, og jeg savner lidt en farve i headeren. Men det er måske bare mig. :-)

Men alt i alt flot side, et lidt mere farverigt layout så er den der. :-)

Mvh 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:49

Jeg kan godt lide din webshop, men jeg blev ved med at klikke på hættetrøjen på billedet for at komme ind og se priserne mm.
I min optik vil der være smart hvis at du fik lavet så, når en person klikkede på f.eks. en t-shirt på billedet, så vil man blive sendt ind på siden med t-shirts.  

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Feb 14
Fra  RufaCani Aps Skrevet kl. 23:25

Kære alle Aminoer,

Tusind tak for alle jeres kommentarer. Min agenda til i morgen blev forlænget væsentligt. Jeg sætter stor pris på jeres forskellige vinkler, og allerede nu har jeg rettet afsnittet "Om os". Feedback herpå modtages meget gerne.

Udover tekniske fejl som blandt andet manglende "Læg i kurv" - knap, er der også forslået nogle æstetiske ændringer. Alt sammen noget jeg vil tale med mine IT folk om i morgen. Nogle ting kan og skal rettes med det samme, andre skal lige igennem en brainstorm og effektueres med omhu.

Fortsæt gerne feedbacken.

Rigtig god aften til alle!

Mange hilsner

Ami, Rufacani

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 23:34

Jeg sad også og klikkede på dit banner uden der sker noget, en ting jeg tror at en del vil opleve som en irretation (Derudover sker der næsten for meget på det)

" faktisk havde han ikke en specielt god tøjstil."

Dette her havde jeg nok personligt fjernet - Godt være det er sandt, men i mine øjne "sælger" det bestemt ikke ret godt.

Kan som udgangspunkt godt lide designet, og syntes det er super koncept med max 300 stk af hvert, alene for at skille sig ud på et enormt marked.

Vil dog godt kunne gøre billederne store, og ikke bare zoome ind på mindre områder. Derudover vil jeg overveje at tage nogle billeder af folk i tøjet, en del kan godt lide at se det lidt i sammenhæng, fx om det passer til deres cowboy bukser osv.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)