Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den bedste/billigste shop løsning med blog

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jun 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg er på jagt efter den mest brugervenlige og også en billig webshopløsning med tilhørende blog 

Ønsker:

Man skal kunne se forsiden som en helt almindelig side hvor jeg kan præsentere vores firma

Man skal kunne klikke på en fane for at komme til selve shoppen, således at man som kunde aktivt  tilvælger shoppen 

Man må gerne kunne læse bloggen i den ene side på forsiden elller altaernativt klikke på en fane for at komme til den

Der skal kunne laves ceo og statestik (og adwords). Hvis statestikken selve websitet og selve shoppen kan adskilles vil det være godt.

Det skal være et brugervenligt cms, og IKKE Magento...!!!

Det skal koste højst kr.1300 incl moms om måneden

Glæder mig til at høre jeres bud på hvem jeg skal vælge.

Kh iben

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 12:10

Hej Iben

Jeg vil anbefale dig WordPress med WooCommerce som kan opfylde alle de ting du nævner. Det er helt gratis, men der er selvfølgelig en månedlig omkostning til hosting, og eventuelt til opsætning.

Du er velkommen til at benytte mig til en helt gratis hjælp.

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 12:11

Prøv at oprette en demo shop på https://www.shoporama.dk/ og se nogle af alle de shops, som de har på siden.

Der er alt du behøver for, at starte en webshop og den er lyn hurtig.

Der er designfrihed, så du kan få webshoppen lige som du vil have den eller du kan bruge et af de standard designs de har - fx dette http://dronebutikken.dk/

Fra Odense
Tilmeldt 23. Jun 13
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 12:47

Hej Iben.

Jeg kan tilbyde dig en webshop som er en prestashop løsning. Jeg tilbyder dig et webshop i prestashop, hvor jeg designer og koder samt etablere den. Webshoppen vil være responsive, dvs. den kan ses på tablet og mobil enheder.

Du kan kontakt mig på yasir@yasir.dk .

På forhånd tak.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)