Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bruger du WHMCS og har du BillysBilling (v2)?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Spørgsmålet er simpelt: Bruger du WHMCS og har du BillysBilling (v2)?

Hvis du ikke ved hvad WHMCS er eller måske ikke ved hvad BillysBilling er, så er du ikke den person jeg søger.

I forbindelse med et modul til WHMCS, så står jeg og skal bruge nogle som har en fungerende WHMCS og BillysBilling , til at teste integrationen.

Det drejer sig om at alle fakturaer, kunder og produkter vil blive overført til BillysBilling regnskabet automatisk, når en faktura bliver betalt vil den også blive sat som betalt i Billysbilling.

Jeg anbefaler at man dog benytter en test konto hos BillysBilling, da det er en test for at se om alt virker som det skal (har kørt en måned med test allerede uden fejl, men blot for at være sikker på der ikke sker noget :) ).

Når det hele er testet vil dette modul blive open source og frit tilgængeligt for alle der vil hente det. 

Mere informaation omkring modulet vil kunne læses her: http://dicm.dk/billysbilling om nogle få timer.

Fra Slangerup
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:49

Hej!

Det lyder dælme godt, at der endelig er udviklet en integration af de to systemer. Jeg har for længe siden besluttet mig for at ville bruge Billy's Billing, men udskudt alt andet end brugeroprettelsen, for det første fordi det ikke kunne integreres, men også fordi jeg ikke rigtig har andet end den enkelte, lejlighedsvise kunde, idet det kun er en "hobby"-virksomhed, jeg har.

Så som forsøgskanin vil jeg nok ikke være til megen gavn, men hvis du kan bruge mig er jeg klar på det :)

Et hurtigt spørgsmål: Vil det også overføre allerede oprettede kunder & fakturaer, eller skal de overføres manuelt?

Glæder mig til at følge udviklingen! :)

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 16:47

Andreas Juul Christensen:

Hej!

Det lyder dælme godt, at der endelig er udviklet en integration af de to systemer. Jeg har for længe siden besluttet mig for at ville bruge Billy's Billing, men udskudt alt andet end brugeroprettelsen, for det første fordi det ikke kunne integreres, men også fordi jeg ikke rigtig har andet end den enkelte, lejlighedsvise kunde, idet det kun er en "hobby"-virksomhed, jeg har.

Så som forsøgskanin vil jeg nok ikke være til megen gavn, men hvis du kan bruge mig er jeg klar på det :)

Et hurtigt spørgsmål: Vil det også overføre allerede oprettede kunder & fakturaer, eller skal de overføres manuelt?

Glæder mig til at følge udviklingen! :)

Hej Andreas.

Jeg kan sagtens bruge dig som forsøgt kanin. Jo flere desto bedre. 

Gamle kunder osv, vil ikke blive flyttet over, men hvis en kunde (som allerede findes i WHMCS) bestiller noget og den kunde ikke finde i BillysBilling , så vil den kunde blive oprettet. 

Smid en mail til mig på info@dicm.dk :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)