Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min side er langsom

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jan 13
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Min side (boligblog.com) er indefor de sidste 2 uger blevet enormt langsom. Det tager mellem 13-15 sek at åbne et nyt indlæg.

Webhotellet siger de ikke kan gøre mere og at det nok er en af mine plugins der er skaber problemet.

Hvordan finder jeg ud af hvad der gør den langsom og hvis det er et plugin, hvordan finder jeg så ud af hvilket et?

På forhånd tak

Anja

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 18:03

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 18:25
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Kontakt mig på lucas(a)hosting4real.net - så kan jeg evt. prøve at smide det på en af vores servere, så kan jeg fejlfinde problemet og så finde grunden til det tager så lang tid.

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Tilmeldt 5. Jan 13
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 18:37

Hej Jonas,

Tak for svar. Grunden til at billederne mangler er fordi jeg blev hacket i går og blev derfor nødt til at bruge back up'en. Det jeg ikke har været klar over er at når man bruger æåø så laver den forskellig koder der kompensere for dem og de matcher så ikke back up filen. Så jeg har et kæmpe arbejde foran mig, da det gælder mange hundrede billeder.

Det langsomme problem opstod en uge eller mere før jeg blev hacket og det med billederne. Så jeg tænker at det ikke er det reelle problem. Men det gør det nok heller ikke bedre….

Anja 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)