Jeg har startet en blog om skønhed, glam, smykker. Bliv smuk - alt om skønhed. Jeg vil gerne høre, hvad I synes om den :-) Forslag til forbedringer modtages gerne.
Jeg ved heller ikke, hvordan man opsætter RSS feeds, hvis nogen skulle være ekspert på det område.
Selvom jeg ikke lige er i din målgruppe, så synes jeg bloggen ser rigtig godt ud!
Jeg synes at dit wordpress theme passer rigtig godt til sidens indhold, og jeg kan godt lide at du kun bruger "pæne" billeder i dine posts - det er med til at give et godt helhedsindtryk af siden hvor alt spiller godt sammen. Desuden er det også tydeligt at du kan finde ud af at formulere dig på en fornuftig måde, og du giver udtryk for en holdning til tingene hvilket jo er ret så vigtigt når det gælder blogging! Godt indhold på siden... Og masser af updates og posts på bloggen, det er godt så folk vender tilbage.
En lillebitte ting som jeg synes du kunne ændre, var at fjerne kategorien "Sider" fra din navigation i højre side. Jeg synes personligt ikke den er så relevant at have stående der (den står jo lige over i toppen af siden) men det kan selvfølgelig være du synes den skal være der.
Er bloggen bare et lille hobbyprojekt eller har du "større" planer med den? I så fald skulle du da seriøst overveje at få dit eget domæne, det koster ikk særlig meget og tror godt din blog kunne blive rigtig populær.
Med hensyn til domæne er jeg totalt novice. Er det ikke et større arbejde? Fx. at jeg bygger mit eget redigeringsmodul og eget design på siden? Det kan jeg ikke finde ud af :-)
Nej det er faktisk slet ikke så besværligt - jeg kan anbefale webhotellet i123 hvor du kan få dit eget site til en billig pris. Og det gode ved dem er at de installerer wordpress på dit site for dig! Se deres priser her: http://www.i123.dk/web.php. Jeg vil umiddelbart mene at Site 1 opfylder din behov.
Dvs når du har oprettet dit domæne så skal du bare have smidt dit wordpress theme over på serveren (det theme som du har valgt på din blog nu) og så kan du blogge på præcis samme lette måde som du gør nu.
Hvis du synes det lyder som volapyk det jeg skriver, så spørger du bare
Jeg kan desværre ikke rette det med den ekstra højremenu. Det ser ud til, at jeg en gang har indstillet det, og nu er der point-of-no-return, som om det er en del af themet. Desværre.