Kære Aminobrugere.
Jeg leder efter en total løsning (software & hardware) til min kommende forretning. Findes det?
Kunderne køber et produkt fra min webside som er sammensat af en masse enkeltdele jeg har på mit lager. Alle kunder køber via e-handel. Mit arbejdsgang er :
1. Kunden (skandinaviske og nordtyske og engelske) køber diverse produkter via en e-handel platform. Hvilken? Kunden skal have en profil og et får et ordrenummer på mail.
2. Vi pakker en masse enkeltdele ned i emballage. Alle små enkeltdele (op til 100 stk.) skal have en stregkode (som vi selv definerer) så vi er sikker på at alle dele kommer i emballagen korrekt. En medarbejder aflæser stregkoden hver gang han putter noget ned i emballagen.
3. På emballagen skal der sættes en label hvorpå man kan se hvilket indhold der er i.
3. Emballagen lægges i en pakke og adresselabel udskrives og påsættes pakken.
4. Pakken sendes med Post Danmark med track & Trace og kunden får automatisk en mail med track&trace nummer på når det er sendt.
Jeg leder efter en totalløsning så det bliver så nemt som muligt og med minimal risiko for fejl undervejs. Er der software som kan bogføre dette automatisk på?
Mvh Tom
Vi kan hjælpe dig med alt fra design, opsætning, e-handelsplatform, onlineøkonomisystem, stregkode og track and trace.
Hvis ikke du allerede har fundet en total leverandør, vil jeg da meget gerne give dig et overslag på en totalløsning.
Jeg vil dog gerne lige have lidt flere informationer om dine behov, så jeg forslår lige at vi tager en snak over telefonen, når det passer ind i din kalender.
Jeg har ikke lige hørt om et standard produkt der skulle kunne styre både e-handel og supply chain delen i den udstrækning du efterspørger. Men det korte af det lange er jo i princippet bare at du skal have systemerne til at snakke sammen.
Scannet's udvidede webshop skulle være god at integrere med, og C5 kan vist i princippet integreres med hvad som helst, hvis bare du har adgang til udvikler modulet og en C5 konsulent. Disse 2 dele koster ikke det store. Og hvis du så ellers kender en god udvikler som kan lave stregkode systemet til dit pakke system, så skulle det ikke være umuligt at få det til at spille sammen.
Hvis du skal bruge det hele på en gang, vil jeg nok tage imod tilbudet Henning. Hvis du får en til at designe og gennemtænke det for dig, så kan det hurtig sparres ind ved eventuelle drift forstyrrelser. Men hvis du er nystartet iværksætter og økonomien spiller en stor rolle, så mener jeg at du måske er bedre tjent med at trække lidt på dit netværk, og indhente nogle gode råd rundt omkring. Det er jo trods alt gratis. Så kan du starte shop delen og arbejde dig ud derfra.
Jeg har tidligere integreret med postDK og mellem diverse kunders økonomi systemer. Jeg har også været med til at lave fulde integrationer mellem grossister og e-shops. Så hvis du har et spørgsmål du mener ligger inden for disse områder, så bare spørg løs.