Det skal jeg nok sørge for. Jeg skal selvfølgelig have billeder inkl. beskrivelser tilsendt per mail (eller deles fx via dropbox-link), og så sørger jeg for at det kommer på shoppen. På produktsiden fremgår det selvfølgelig, at det er jer som er forhandler af produktet, så kunden kan henvende sig i tilfælde af reklamation/returnering, mv. Men det vil sige, at der ikke er noget "forhandler log-in", i hvert fald ikke her i starten. Der styrer jeg det meste.
Når der går et salg igennem videresender jeg ordrebekræftelsen inkl. kundens data, og så sørger I for at sende varen til kunden. Jeres del af betalingen opkræver I per faktura til mig efterfølgende.
Men ja, der skal klart være interesse fra kunderne, før konceptet kan blive populært, men jo flere produkter der kommer op, jo større sandsynlighed er der for at kunne slå igennem. Alternativt kan man også sige, at hvis der ikke går salg igennem hos mig mister I intet - jeg har ikke sat noget gebyr for at være med. Jeg tager kun provision per solgt produkt.