Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anbefaling af et fedt tastatur til pc?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har slidt mit Logitech Illuminated K800 tastatur ned, og tasterne er ved at falde af.

Så nu skal jeg have fundet en værdig afløser.

Mit nye tastatur skal være:

  • Sort
  • Med numerisk tastatur
  • Så lydløst som muligt
  • Så tyndt som muligt

Indtil nu har jeg set på Razer og Logitech tastaturer. De ser egentligt udmærkede ud, men er ikke sådan rigtigt lækre. :-)

Grunden til, at jeg ikke har valgt et Apple tastatur er, at jeg er vant til at tasterne sidder, hvor de plejer, og så benytter jeg meget ofte backslash og andre "special-taster", som jeg ikke kan finde på Apples tastatur.

Har du et fedt designer tastatur, eller kender du til et, som du kan anbefale?

Prisen er ikke den vigtigste faktor. Bare det er et fedt keyboard i høj kvalitet.

På forhånd tak.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

For mig er der ingen tvivl, mit tastatur skal være med kabel :-)

har haft dette i mange år og køber et nyt næste gang jeg er i Danmark

http://www.edbpriser.dk/tastatur/lenovo-enhanced-performance-afrika-europa-mellemoesten-usa-usb-id-84815.aspx?q=lenovo+enhanced+performance

Så kan det godt være det ikke er så tyndt, men det er mit indput

skal det være så lydløst som muligt er her en nørdtet forklaring "googlet på 2 sek.. :-)"

http://www.tomshardware.com/forum/65824-3-need-silent-keyboard-suggestions

KEYBOARD MODEL Switch type Peak sound level (dB)
Razer BlackWidow Ultimate Stealth Edition Brown 59.3
Rosewill RK-9000 Blue 57.7
Adesso MKB-135B Blue 57.3
Das Keyboard Model S Professional Blue 57.0
Diatec Filco Majestouch 2 Camouflage Blue 57.0
Diatec Filco Majestouch Ninja Black 55.6
Thermaltake Meka/Meka G1 Black 54.6
Logitech membrane keyboard n/a 54.2
SteelSeries 6Gv2/7G Black 54.1
Microsoft Digital Media 3000 membrane keyboard n/a 47.4

---

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jack:
skal det være så lydløst som muligt er her en nørdtet forklaring "googlet på 2 sek.. :-)"

Tak for dit forslag. Ja, Lenovos enhanced keyboard er meget solidt. Men lydløst eller smalt kan det vist ikke beskyldes for at være. :-)

Jeg kan godt google mig frem til pæne produktbilleder og producenters lovprisning af egne produkter. Men jeg vil faktisk allerhelst se brugeres anmeldelser af tastaturer, de selv har prøvet.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen:

Jack:
skal det være så lydløst som muligt er her en nørdtet forklaring "googlet på 2 sek.. :-)"

Tak for dit forslag. Ja, Lenovos enhanced keyboard er meget solidt. Men lydløst eller smalt kan det vist ikke beskyldes for at være. :-)

Jeg kan godt google mig frem til pæne produktbilleder og producenters lovprisning af egne produkter. Men jeg vil faktisk allerhelst se brugeres anmeldelser af tastaturer, de selv har prøvet.

Dbh. John

Hej John, Jeg har omtalte lenovo tastatur og kunne ikke finde på at købe andet,
jeg vil ikke påstå det er lydløst, da jeg ingen fornemmelse eller behov har af det

Jeg har prøve de dyreste designer Logitech sæt til 1500 og hvad de nu ellers har lavet, jeg køber det samme næste gang, hvis det stadig kan købes, mit har holdt i minst 5 år indtil nu.

Hvis du følger linket til Tomshardware, er her en nørdtet gennemgang og tror mig de har testet, du kan evt scrolle ned til

"Best solution ssddx  May 30, 2013 1:17:36 PM "

 

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger et Steelseries Tastatur. Der er lys i tasterne så de er til at se selv om det skulle være lidt mørkt i lokalet. Super tastatur der holder i årevis, men er dog hverken tynd eller lydløs.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:
Jeg bruger et Steelseries Tastatur. Der er lys i tasterne så de er til at se selv om det skulle være lidt mørkt i lokalet. Super tastatur der holder i årevis, men er dog hverken tynd eller lydløs.

Tak for dit bud på et fedt tastatur. Ja, SteelSeries keyboards ser bestemt spændende og farverige ud. 

Umiddelbart virker de som udpræget gamer-keyboards, når de har mange macro taster?

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Fra Tindbæk
Tilmeldt 6. Jul 10
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jack:
Fandt et http://www.hardware-store.dk/deltaco-tastatur/prod_8587.html ha ha

har i prøvet at besvare her fra en iPad, det er frygteligt, hvis man skriver meget, jeg mistede lige det hele, der for kort denne gang

Det er ikke helt i den stil, jeg leder efter.

Ja, det ser lidt anderledes ud på en ipad. :-)

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Det køre kun hver anden gang på ipad og skriver men meget, det det helt umuligt, jeg mistede indlægget som jeg skrev til dig før :-/ 

Jeg har nu opgivet at skrive det som jeg skriver nu fra toppen, så undskylder det ser rodet ud, 

jeg ville ha skrevet det lydløse tastatur ikke findes, silikone tastaturet var ment som en joke ;-) opfylder jo fint betingelserne om at være tyndt og lydløs

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)