Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tekstiltryk på stort bommunldstof

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Jan 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminofolk, 

Jeg er grafisk designer og kunne godt tænke mig at få lavet tekstiltryk på noget kvalitets bomuldsstof. Det trykte stof skal efterfølgende bruges til at sy forskellige produkter af. 

Ved i hvor og hvordan man kan få det lavet? Snakker vi Danmark eller udlandet? Er det noget man skal springe ud i selv at lave? 

På forhånd tusind tak. 

Mvh, Silke

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47149
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:02

Nej man skal ikke selv springe ud i at lave det. Jeg tror at næsten alle idag laver den slags uden for Europa, Nordisk textiltryk var noget af det seneste der producerede herhjemme, men du kan jo ringe til "dansk mode og textil" som kender alt til hvem der gør hvad.

Så skal du bestemme dig for hvad det skal holde til i forhold til slid og vask m.m.

Der laves idag meget stærke transfertryk der næsten virker som stoffarver og næsten gennemfarver, men ellers er silke tryk super solidt, men dyrt

Dit problem vil sikkert vise sig at være mængden, for de ting her koster i matrice/cliche og opsætning.

Hvis ikke "dansk mode og textil" (tidl textilfabrikantforeningen) kan henvise til noget, så kontakt handels afdelingen hos den Tyrkiske og kinesiske ambassade og bed om adresser på folk der kan trykke den slag, men jo mere specifik du kan være omkrin g tryktype, jo bedre

vh John H 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 15. Jan 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:27

Hej John, 

Tusind tak for svar. 

Mvh, Silke 

Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Jun 14
Indlæg ialt: 3
Fra  NIZE equipment Skrevet kl. 10:32

Hej

Der er mange danske designere, der starter med at få lavet prøvetryk her i Danmark. Jeg kan anbefale at kigge forbi denne hjemmeside og kontakte firmaet dp textile. De har storformat udstyret stående klart til tryk. Desuden ved de en masse om processerne med at trykke textil.

http://dptextile.eu/digital-textile-printing

Held og lykke med projektet

Nina

Fra Århus
Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 167
Fra  Illux.dk Skrevet kl. 20:58

Hej Silke

Jeg kan bakke op om dptextile.

Jeg kender ikke DP's priser, men generelt syntes jeg, at du skal finde en dansk leverandør, da det vil give dig den nemmeste opstart, hvor du kan fokuserer på design og salg.

Venlig hilsen Nees - Business Development Engineer Medejer af Illux A/S, Elefantprint.dk og AntHouse Production.

Tilmeldt 17. Apr 14
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 10:54

Hej,

Du kan fa det lavet billigere i Polen. Alt fra kvalitets bomuldsstof lavet pa bestilling samt tryk og på de færdige kollektionsstykker (fra prototyper og samples til serieproduktion). Du skal lave tests på de materialer som du kan købe i Polen. Rådgivning i prisen. Skriv til mig på leszek@filmfactory.pl

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)