Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes i om vores koncept/priser?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Jels
Tilmeldt 19. Feb 14
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Vi har netop lavet vores pakker og priser lidt om, samt redesignet hele pris-siden. Mest for at skabe et større flow i kunder, samt for at få flere referencer på siden.

Hvad synes i om pakkerne samt priserne? Ville i være villige til at betale for de forskellige pakker? Er der for meget eller lidt i pakkerne, eller andet i savner der kunne tilbydes? Er det overskueligt og let at se hvad i reelt betaler for? Skal lige nævnes at priserne er sænket gevaldigt og de andre "konkurrenter" koster meget mere på alle punkter, samt tilbyder mindre :-)

PS: Hvis i har et forslag til en markedsføring som kunne være godt for os, lytter vi meget gerne. Indtil videre kører vi mest efter mund til mund, men vil gerne ud til mange flere. Vi har pt. kunder både fra nordjylland til sønderjylland, men dækker også fyn og evt. sjælland. 

http://www.mk-carconsult.dk/gratis-bilrad/ 

Mvh

MK Carconsult

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 19:10

Jeg synes pakkerne er mærkeligt opsat. Hvorfor skal man købe basis for at købe premium, når premium allerede indeholder de samme punkter som basis. Det synes jeg er misvisende. Hvorfor ikke bare 3499 kr. under premium.

Jeg synes det virker mere gennemskueligt og ærligt på den måde, hvilket måske fører til øget troværdighed. 

Fra Jels
Tilmeldt 19. Feb 14
Skrevet kl. 19:12

Basis er i alle pakker, derfor er det plus priser. Og fordi plus prisen er gratis for kunden i og med de får dem retur via nedhandling af prisen eller at det er gratis hvis den ikke bliver handlet ned.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:10

Jeg synes ikke skulle prøve at give No cure, No pay, på alle jeres pakker - det ville få langt flere kunder til at tage skridtet og kontakte jer. Men det kræver jo at jeres koncept holder og at I kan få handlet prisen ned ;-) Ellers fedt koncept. Jeg ville starte ud med helt normal Adwords og Facebook marketing, og evt. noget PR (bilmagasiner, hvis muligt?). 

God vind med det.

Dbh,

/Jakob

Fra Jels
Tilmeldt 19. Feb 14
Skrevet kl. 20:58

Basic pakken kan vi ikke rigtigt give det på, men det er self også med i all inclusive, det skal lige tilføjes:-) og tak for ordene :-) vores sidste kunde har lige sparet 28.500 på en bil til 148.000:-)

Fra Middelfart
Tilmeldt 29. Apr 14
Indlæg ialt: 10
Fra  Blue North Skrevet kl. 21:13

Hej MK,

Synes jeres side er flot, den er måske en smule prangende hvis man tænker over hvem der må være jeres kerne kunder, men på den anden side så er det svært at lade være når nu man kan ik. 

Omkring dine priser, så vil jeg mene de er rimelige personligt er jeg bilnørd og må fra tid til anden bruge meget tid på at løse min omgangs kreds bil problemer "gratis" du er helt klart på min liste fremover :) alt taget i betragtning er det billigt sluppet for de fleste bil ignoranter at købe den service i tilbyder.

Held og lykke med projektet. 

Thomas Franck

Blue North

tf@bluenorth.dk

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 865
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 22:29

Jeg vil gerne kommenterer på noget andet på jeres side. (beklager hvis kritikken er en smule hård)

Hvis jeg kommer på en side og jeg ikke meget hurtigt kan se hvad siden går ud på, 10 sek. maks., så er jeg smuttet igen.

Kan godt være jeg ikke er den hurtigste knallert på havnen, men det tog mig næsten 2 minutter at finde ud af hvad i egentlig ville sælge mig.

jeg tænkte:

Vil de sælge min brugte bil

Er de noget med forsikring

Noget med service på bilen

eller................

Det var først da jeg scrollede helt ned i bunden, jeg opfattede at i ville hjælpe mig med købet af en bil.

jeg vil nødig kloge mig på om konceptet er godt eller dårligt, men salgsmæssigt skal man have en hammer i ansigtet som fortæller lige præcist hvad i vil med siden. Det skal stinke af bil hvilket siden ikke gør.

Fra Jels
Tilmeldt 19. Feb 14
Skrevet kl. 22:50

Hej Fresno, tak for din kommentar, det står da ellers både i 1. (og 3. slider), samt i referencerne lige under slideren, samt i teksten under reference, samt nedenunder igenBig Smile

Fra Jels
Tilmeldt 19. Feb 14
Skrevet kl. 22:53

Thomas Franck:

Hej MK,

Synes jeres side er flot, den er måske en smule prangende hvis man tænker over hvem der må være jeres kerne kunder, men på den anden side så er det svært at lade være når nu man kan ik. 

Omkring dine priser, så vil jeg mene de er rimelige personligt er jeg bilnørd og må fra tid til anden bruge meget tid på at løse min omgangs kreds bil problemer "gratis" du er helt klart på min liste fremover :) alt taget i betragtning er det billigt sluppet for de fleste bil ignoranter at købe den service i tilbyder.

Held og lykke med projektet. 

Thomas Franck

Blue North

tf@bluenorth.dk // */ // ]]>

Hej Thomas, tak for dit svar, er glad for du kan lide konceptet og du skal naturligvis være velkommen til at kontakte os når det bliver nødvendigt for dig:-)

Om stilen er for prangende skal jeg ikke kunne svare på, vi har forsøgt at gøre den så "venlig" og rar at være på som muligt, derudover skal den i fremtiden også henvende sig til b2b, så det er lidt at finde den gyldne mellemvej :-) Men hvad tænker du generelt er prangende? For den skal helst virke så nede på jorden som muligt og netop tage afstand fra "de smarte sælgere" :-)

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 23:05

Jeg kan rigtigt godt lide konceptet, og her på disse breddegrader bliver det mere og mere udbredt at bruge konsulenter til at finde og forhandle priser på biler, ikke mindst på helt nye biler.

Jeg synes dog, ligesom Emil skriver, at det er lidt forvirrende med priserne, hvor basispakken skal lægges oveni de dyrer pakker. 

Jeg har før set lignende virksomheder markedsføre sig på biltræf og udstillinger, hvor de tager en bil med, og viser med store tal hvad besparelsen på denne biltype typisk er, hvis man lader dem hjælpe med handlen. 

Mvh Carsten

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)