Hej Amino Vi har netop lavet vores pakker og priser lidt om, samt redesignet hele pris-siden. Mest for at skabe et større flow i kunder, samt for at få flere referencer på siden. Hvad synes i om pakkerne samt priserne? Ville i være villige til at betale for de forskellige pakker? Er der for meget eller lidt i pakkerne, eller andet i savner der kunne tilbydes? Er det overskueligt og let at se hvad i reelt betaler for? Skal lige nævnes at priserne er sænket gevaldigt og de andre "konkurrenter" koster meget mere på alle punkter, samt tilbyder mindre :-) PS: Hvis i har et forslag til en markedsføring som kunne være godt for os, lytter vi meget gerne. Indtil videre kører vi mest efter mund til mund, men vil gerne ud til mange flere. Vi har pt. kunder både fra nordjylland til sønderjylland, men dækker også fyn og evt. sjælland. http://www.mk-carconsult.dk/gratis-bilrad/ Mvh MK Carconsult |
Jeg synes pakkerne er mærkeligt opsat. Hvorfor skal man købe basis for at købe premium, når premium allerede indeholder de samme punkter som basis. Det synes jeg er misvisende. Hvorfor ikke bare 3499 kr. under premium.
Jeg synes det virker mere gennemskueligt og ærligt på den måde, hvilket måske fører til øget troværdighed.