Hej Amino. |
Andre interesseret ? :-)
Hej Amino. |
Er din tekst eller billede blevet kopieret?
Lad Kopieret.dk hjælpe dig med din sag - "no cure, no pay"
Andre interesseret ? :-) |
Hej Daniel Kan du ikke smide en privatbesked med priser, jeg kunne godt være interesseret i nogle af tingene :) |
Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt
Der er stadig rester tilbage. Der er bl.a. Ralph Lauren Big Pony i stort set alle størrelser og ca. 5-7 forskellige farver. |
Hej. Kunne godt være interesseret i Ralph Lauren poloer. Så hvis du har mulighed for at sende en liste med str. i de forskellige modeller, samt de priser du på stående fod forventer for dem. På forhånd tak. Mvh. |
Hej Daniel Jeg kunne måske også være interesseret i Ralph Lauren trøjerne - kunne du sende en mail til madshardt@gmail.com med priser? - Jeg vil dog købe dem som privatperson, så håber det også kan lade sig gøre! :-) Hilsen Mads |
Jeg er nok Danmarks yngste og billigste certificerede Google AdWords-konsulent. Få et godt (og selvfølgelig uforpligtende) tilbud på MadWords.dk.
Ja Mads, det kan sagtens lade sig gøre, men du kan så bare ikke trække momsen fra :) |
Alle winebags er væk og de fleste rester af Ralph Lauren. Andre interesseret ? |