I bør gennemgå jeres tekster meget mere. Jeg tænker specielt her jeres vilkår som til dels er skrevet på en ikke særlig brugervenlig måde, med gentagelser flere gange i samme sætning og selv opsætningen er igen ikke særlig læsevenlig.
Jeg faldt lige over 2 ting som jeg tror i bliver nød til at kigge en smule på.
1. mener i virkelig at når man handler ved jer og accepterer jeres købsvilkår, så giver man også sit ja til at i må bruge ens data til markedsføringsformål? i min verden er det tangerende passiv accept og bør være splittet op, så der er accept af købet samt en separat accept om at kunne sende kunden mails og anden markedsføring.
2. I afsnittet om retur og i brugtagede vare, tror jeg i bliver nød til at formulerer jer anderledes i forhold til den nye lov, herunder regler om fortrydelsesret.
Her er lige et godt eksempel på hvad jeg bla. mener.
FRAGT
1. Dækning af omkostningerne ved forsendelse for både 2skin.dk og kunden. (øhhhhh hvad?)
2. Ordrer sendes via almindelig pakkepost.
3. Fragtprisen afhænger af værdien af ordren. (dette er en klar dealkiller for mig)
4. Du får besked via email ved ordrer udført med eventuelle forsinkelser.
5.Pakker er kun tilgængelige på hverdage. (øhhhhhh)
6. Ved modtagelsen af forsendelsen, hvor karton er beskadiget eller forstyrret indhold af tredjeparter, bør du nægte at modtage varen og kureren skal udarbejde en rapport om skader og informere butikken. (hvad er forstyrret indhold?)
7. Vi garanterer dig, at ved bestilling af varer og tilbehør, som er på lageret, bliver leveringen afsendt senest 1-2 dage efter bestilling.
Jeg tror i kan gøre dette meget dette mere brugervenlig.
Fresno