Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af Webshop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. May 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino brugere

vi er to person som gerne vil starte en virksomhed

Vores ide var at lave en webshop der skulle indholde et salg af et produkt. Men efter noget research har vi fundet ud af at prisen på produktet er meget lille forhold til det vi troede. Og da vi havde tænkt os at bruge post dk til levering af vores produkter så er problemet at vægten måske bliver for dyr i post dk.
Så vi vil gerne spørge jer om er om det er muligt at kunne sælge noget der er billigt i forhold til vægt også sælge den med post dk. Så er det overhovedet muligt, eller skal vi ud og finde på noget nyt at sælge.  
Der er også et andet problem og det er finasering vi levere begge to på SU og derfor er det meget svært at købe et parti af produktet hjem så vi vil høre om der nogle der kender en god løsning på dette problem.
Fra Køge
Tilmeldt 17. Jan 11
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 00:00
Fra Agadir
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 176
Fra  Altomargan.dk Skrevet kl. 00:08

anonym12345:
Der er også et andet problem og det er finasering vi levere begge to på SU og derfor er det meget svært at købe et parti af produktet hjem så vi vil høre om der nogle der kender en god løsning på dette problem.

Ja fortsæt med at studere og tjen penge ved siden af studierne så I kan spare op. I spilder jeres tid med at drømme om at køre en webshop, hvis ikke engang I har penge til at købe varer for.

Tilmeldt 28. May 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 00:19

Tak for svarene

men jeg vil først hører om det kan betale sig i forhold til spørgsmål 1. inden jeg går ud og lave en forretnings plan

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 14:22

husk i også skal ha kunder i jeres webshop - så hvis i får købt varer hjem for det sidste af jeres SU er det ikke sikkert i sælger noget da i skal reklamere for jeres shop på en eller anden måde - bare fordi man åbner en webshop kommer der ikke besøgende ind i store mængder, så ha det med i jeres budget!

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:49

anonym12345:

Tak for svarene

men jeg vil først hører om det kan betale sig i forhold til spørgsmål 1. inden jeg går ud og lave en forretnings plan

I kunne også overveje GLS som leveringsmulighed. Men ja, lav en forretningsplan samt budget - så får i også et bedre overblik over projektet :-)

God vind med det.

Dbh,
/Jakob 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)