Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvilken leverandør startede i ud med at bruge?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. May 14
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er 

Jeg har startet en webshop. Jeg har produkter på plads osv. men hvor starter man med at købe henne? 
Jeg tænker amazon lige nu, men da i startede jeres webshop, hvor startede i med at købe varene fra? jeg snakker om små ting, tøj, accesories osv.?
Info. jeg har ikke mange penge og regner med at dropshippe (på min egen måde), ved at købe det hjem også videre sende det, efter hvor mange der køber det, og ja, leveringstiden bliver derved forhøjet, men sådan er det jo... Og jeg regner heller ikke med at tjene noget i starten, vil bare gerne lære det hele at kende.

Mvh Jonas

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 00:36

Hej Jonas

Kan godt lide din intention om at starte en webshop op, men ud fra hvad du skriver, så er jeg meget bange for, at du ender med at skyde dig selv i foden på flere måder.

Hvordan vil du skaffe billedmateriale af produkter, når du vil "dropshippe" fra Amazon? Det er desværre ikke tilladt at "låne" billederne fra Amazon uden tilladelse fra opretshaver.

Hvad gør du hvis varen aldrig kommer frem?

Hvad med købsmoms og deslige?

At du ikke påtænker at komme til at tjene noget i starten, gør det svært at se din forretning som en blivende succes, samtidig med at du ikke har den store kapital til at starte ud med.

Jeg vil til enhver tid anbefale dig at finde ud af hvilke produkter og produktgrupper du ønsker at forhandle, undersøge nettet grundigt (og jeg méner grundigt) efter leverandører af disse produkter. Der ud over, så undlad for egen skyld at kigge udenfor EU, medmindre du vil til at arbejde med import også.

Håber det gav lidt at tænke over uden det ødelægger dine tanker og ønsker alt for meget.

Pøj pøj med shoppen og din søgen

Tilmeldt 21. May 14
Skrevet kl. 00:47

tak for svaret. 

Jeg har alt på plads, og har skam købt abonnement på dandomain :)

Billedmateriale er intet problem, jeg har mange erfaringer i at tage billeder/lave film. Og jeg har ikke tænkt mig at sende direkte, jeg har tænkt mig at købe det hjem først, lave min egen indpakning også sende det videre. Grundet til at jeg ikke ønsker at tjene noget i starten, er for at opleve e-handlen, uden at skulle stræbe efter succes. Måske er det slet ikke noget for mig i længden?

Markedsføringen er også på plads, da jeg har nogle kontakter og også godt styr på SEO, evt. hjælp fra en jeg kender.

Produkter er der også styr på, jeg ville egentlig bare have et overordnet svar på hvor man kan starte ud med, da jeg ikke har pengene til at skulle købe store mængder, uden at være sikker på at mit salgskoncept overhovedet virker, og derfor egentlig heller ikke vil ud med hvad jeg præcis vil sælge, da måske nogle udnytter min ide?
Og jeg har skaffet mig en leverandør til nogle af de produkter jeg har tænkt mig at sælge, men da jeg jo ingen rigtige penge har... så kan jeg ikke.

Den del med moms, dér må jeg desværre beklage mig... Det har jeg sgu ikke læst sådan rigtig på... :)

Mvh Jonas

Tilmeldt 21. May 14
Skrevet kl. 03:26

Allan Hansen:
Hvad med købsmoms og deslige?

Jeg er ikke momsregistreret forresten! :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)