Hej amino! |
Har du snakket med din cykel handler om han kan banke numre i for dig. Eller om han ved hvordan du selv kan blive godkendt.
Hej amino! |
Har du snakket med din cykel handler om han kan banke numre i for dig. Eller om han ved hvordan du selv kan blive godkendt. |
Tja det havde jeg os tænkt på og det kan os godt være jeg bare skal gøre det, men kender ham ikke så godt og så tror jeg os bare han ville sige noget i retningen af "fordi jeg er cykel forhandler". |
Her har du lovteksten til stelnunmeringen. Som jeg lige hurtigt skimter det, skal du formentligt rette henvendelse til rigspolitiet (eller færdselspolitiet, som underligger rigspolitiet), for at måtte give dine cykler stelnumre. Loven er fra 1948, så den virker ikke vildt fancy :) |
Yep |
Hej. |
Jo lige en ting mere, når så jeg er registreret som cykelproducent/ importør, og min cykel står klar med alle lovkrav opfyldt, er der så en eller anden instans der skal se/godkende den? Eller skal jeg selv sørge for den er lovlig og sikker, og selvfølgelig os havde ansvaret for dette? |