Tillykke med jeres projekt :) Jeg synes designet passer rigtig fint med jeres produkter..... de spiller fint sammen!. Nå, men en lille liste fra mig af.
1) Responsivt design. I burde sørge for at optimere butikken til mobilt brug, så i ikke mister en masse potentielle kunder da mobil ecommerce er blevet meget populært.
2) I burde gøre det tydeligt hvad der kan betales med. Jeg kan pt. ikke se det nogen som helst steder henne, og det i sig selv kan gøre at folk klikker videre.
3) I er en dansk butik, så jeg ville altså ændre mange af de engelske ord der bliver brugt. Det giver ikke meget mening at blande sprogene sammen på denne måde.
Kan godt lide at jeres webshop er så simpel. Jeg faldt lige over to ting.
1. I har ikke gjort noget i søgemaskineoptimering. Titlen på forsiden er kun på et ord. Jeres meta description er på 3 ord, hvilket også er uacceptabelt. Når det så er sagt, er SEO måske hellere ikke vejen frem for jer, men man skal stadig have en god titel til forsiden. I kunne evt. overveje at sælge igennem Miinto, hvis det ikke er for dyrt.
2. Jeres checkout er en stor fejl, når man går til kassen. Jeg er decideret i tvivl, hvad man skal trykke på, når man lagt en varen i indkøbskurven.
Som førnævnt så er i virkelig nød til at arbejde lidt på den mobile version af jeres shop. Lige nu har jeg svært ved at finde ud af hvordan jeg kommer videre...
Kan godt lide at jeres webshop er så simpel. Jeg faldt lige over to ting.
1. I har ikke gjort noget i søgemaskineoptimering. Titlen på forsiden er kun på et ord. Jeres meta description er på 3 ord, hvilket også er uacceptabelt. Når det så er sagt, er SEO måske hellere ikke vejen frem for jer, men man skal stadig have en god titel til forsiden. I kunne evt. overveje at sælge igennem Miinto, hvis det ikke er for dyrt.
2. Jeres checkout er en stor fejl, når man går til kassen. Jeg er decideret i tvivl, hvad man skal trykke på, når man lagt en varen i indkøbskurven.
Held og lykke med forretningen!
Meta-description og titel har da ingen indflydelse på SEO (ranking i Google) :-) Så "uacceptabelt" vil jeg da ikke kalde det. Selvfølgelig kan det forbedres, meeen.
Med hensyn til siden er den umiddelbart ikke responsive? Det burde I lige få kigget på!
Ja, få ryddet op i blandingen af engelsk og dansk. Det ser lidt ufærdigt ud
Jeg ville bytte rundt på menuen. Jeg synes shop og blog skal være i starten, så man ikke skal lede efter det, og så de andre punkter til højre med "log in" helt for sig selv - det er nok bare det jeg synes man forventer.
I kunne godt have endnu flere eksempler, og gerne noget med lidt farver på synes jeg