Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

nystartet virksomhed - brug for feedback

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Bredsten
Tilmeldt 27. May 14
Indlæg ialt: 22
Fra  Honeygold Fashion ApS Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 28. Nov 05
Indlæg ialt: 181
Fra  http://www.labagatelle.co.uk Skrevet kl. 20:02

Hej Julie.

Tillykke med jeres projekt :) Jeg synes designet passer rigtig fint med jeres produkter..... de spiller fint sammen!. Nå, men en lille liste fra mig af.

1) Responsivt design. I burde sørge for at optimere butikken til mobilt brug, så i ikke mister en masse potentielle kunder da mobil ecommerce er blevet meget populært.

2) I burde gøre det tydeligt hvad der kan betales med. Jeg kan pt. ikke se det nogen som helst steder henne, og det i sig selv kan gøre at folk klikker videre.

3) I er en dansk butik, så jeg ville altså ændre mange af de engelske ord der bliver brugt. Det giver ikke meget mening at blande sprogene sammen på denne måde.

Håber i kan bruge det til noget :) 

labagatelle.co.uk Erotiske luksus produkter i højeste kvalitet.

Fra Bredsten
Tilmeldt 27. May 14
Indlæg ialt: 22
Fra  Honeygold Fashion ApS Skrevet kl. 20:26

Mange tak for dit svar. Det er meget brugbart og vi vil helt sikkert kigge nærmere på det

Tilmeldt 25. Jan 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 20:46

Først og fremmest tillykke med projektet - Håber det bliver en succes. Super fede produkter i har.

Rigtig lækker hjemmeside. Som før påpeget, kunne jeg også godt tænke mig at I viser hvilke betalingsmetoder man kan bruge.

Ellers synes jeg, at det er enkelt og flot. 

- Held og lykke med det hele!

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Aug 12
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 22:22

Hej Julie.

Kan godt lide at jeres webshop er så simpel. Jeg faldt lige over to ting. 

1. I har ikke gjort noget i søgemaskineoptimering. Titlen på forsiden er kun på et ord. Jeres meta description er på 3 ord, hvilket også er uacceptabelt. Når det så er sagt, er SEO måske hellere ikke vejen frem for jer, men man skal stadig have en god titel til forsiden. I kunne evt. overveje at sælge igennem Miinto, hvis det ikke er for dyrt.

2. Jeres checkout er en stor fejl, når man går til kassen. Jeg er decideret i tvivl, hvad man skal trykke på, når man lagt en varen i indkøbskurven.

Held og lykke med forretningen! 

Fra Køge
Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 182
Fra  Ergopartner A/S Skrevet kl. 22:27

Hej Julie,

Som førnævnt så er i virkelig nød til at arbejde lidt på den mobile version af jeres shop. Lige nu har jeg svært ved at finde ud af hvordan jeg kommer videre...

Frank

Tilmeldt 6. May 14
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 22:45

sys det er en super flot side god opsætning og jeg kan ikke sige andet end det de andre er kommet med 

ps sys nu det var okay enkelt det med kurven 

held og lykke 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:51

Mortada Sarheed:

Hej Julie.

Kan godt lide at jeres webshop er så simpel. Jeg faldt lige over to ting. 

1. I har ikke gjort noget i søgemaskineoptimering. Titlen på forsiden er kun på et ord. Jeres meta description er på 3 ord, hvilket også er uacceptabelt. Når det så er sagt, er SEO måske hellere ikke vejen frem for jer, men man skal stadig have en god titel til forsiden. I kunne evt. overveje at sælge igennem Miinto, hvis det ikke er for dyrt.

2. Jeres checkout er en stor fejl, når man går til kassen. Jeg er decideret i tvivl, hvad man skal trykke på, når man lagt en varen i indkøbskurven.

Held og lykke med forretningen! 

Meta-description og titel har da ingen indflydelse på SEO (ranking i Google) :-) Så "uacceptabelt" vil jeg da ikke kalde det. Selvfølgelig kan det forbedres, meeen.

Med hensyn til siden er den umiddelbart ikke responsive? Det burde I lige få kigget på!

God vind med projektet.

Mvh,
/Jakob 

Fra Göteborg
Tilmeldt 25. Sep 13
Indlæg ialt: 61
Fra  Caroline Kjelsmark Skrevet kl. 23:27

Hej

Ja, få ryddet op i blandingen af engelsk og dansk. Det ser lidt ufærdigt ud

Jeg ville bytte rundt på menuen. Jeg synes shop og blog skal være i starten, så man ikke skal lede efter det, og så de andre punkter til højre med "log in" helt for sig selv - det er nok bare det jeg synes man forventer.

I kunne godt have endnu flere eksempler, og gerne noget med lidt farver på synes jeg

Held og lykke med det hele

Caroline

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)