Jeg har i øjeblikket over 600 besøgende om dagen på domænet www.mrmista.dk, men jeg oplever for tiden, at mine kunder ikke rigtigt bestiller produkter trods de kommer fra Google og sultne efter produktet. Jeg får ikke nok ud af de 600 besøgende.
Jeg har flere gange lavet brugerundersøgelser, og de ting, som de ønsker bliver fremhævet, hjælper heller ikke i en splittest, som er udført adskillige gange. Har I nogle råd til, at siden konverterer bedre?
Jeg får senest fredag ePay på siden med indløsningsaftale, og det håber jeg også kan være med til at løfte konverteringen, men designmæssigt og funktionmæssigt, vil jeg gerne høre dine kloge ord!
Min første indskydelse ville være en form for loyalitetsprogram? Det synes jeg er en god idé til større webshops :-)
Derudover synes jeg det skal være nemmere at tilmelde sig dit nyhedsbrev. Nu ved jeg ikke hvad du har prøvet før, men man kunne vel prøve evt at give lidt rabat eller fri fragt, hvis folk tilmeldte sig. Så får du både mailadresser til eventuelle købere, samt rabatten/fri fragt måske gør at de vælger at handle hos dig.
Tusind tak. Der er integreret et pointsystem, som jeg kan aktivere, så man kan samle point og købe produkter for antal point. Det kunne være sjovt at iværksætte dette. Det noterer jeg ned.
Nyhedsbrev kunne også være en god idé. Den er måske lidt gemt! Evt. en popup ved første besøg? Det må jeg lige gøre op med mig selv, hvad der virker mest konverterende og lave en brugerundersøgelse.
Det var da så lidt. Ja, en popup ville da være en fin mulighed til dette. Og husk endelig at lav splittest på det (selvom også fremgår i første indlæg at du gør) :-)