Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HVORDAN konverterer jeg bedre?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 313
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg har i øjeblikket over 600 besøgende om dagen på domænet www.mrmista.dk, men jeg oplever for tiden, at mine kunder ikke rigtigt bestiller produkter trods de kommer fra Google og sultne efter produktet. Jeg får ikke nok ud af de 600 besøgende.

Jeg har flere gange lavet brugerundersøgelser, og de ting, som de ønsker bliver fremhævet, hjælper heller ikke i en splittest, som er udført adskillige gange. Har I nogle råd til, at siden konverterer bedre?

Jeg får senest fredag ePay på siden med indløsningsaftale, og det håber jeg også kan være med til at løfte konverteringen, men designmæssigt og funktionmæssigt, vil jeg gerne høre dine kloge ord!

De bedste hilsner,

Kiranan V.
Indehaver
MrMista.dk 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:40

Min første indskydelse ville være en form for loyalitetsprogram? Det synes jeg er en god idé til større webshops :-) 

Derudover synes jeg det skal være nemmere at tilmelde sig dit nyhedsbrev. Nu ved jeg ikke hvad du har prøvet før, men man kunne vel prøve evt at give lidt rabat eller fri fragt, hvis folk tilmeldte sig. Så får du både mailadresser til eventuelle købere, samt rabatten/fri fragt måske gør at de vælger at handle hos dig.

Ellers fed side - god vind med det!

Mvh,
/Jakob 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 12
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 00:43

Tusind tak. Der er integreret et pointsystem, som jeg kan aktivere, så man kan samle point og købe produkter for antal point. Det kunne være sjovt at iværksætte dette. Det noterer jeg ned.

Nyhedsbrev kunne også være en god idé. Den er måske lidt gemt! Evt. en popup ved første besøg? Det må jeg lige gøre op med mig selv, hvad der virker mest konverterende og lave en brugerundersøgelse.

Tusind tak for de rare ord.

God aften,

Kiranan V.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:10

Det var da så lidt. Ja, en popup ville da være en fin mulighed til dette. Og husk endelig at lav splittest på det (selvom også fremgår i første indlæg at du gør) :-)

God aften til dig også!

/Jakob

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 01:29

Hej,

Tjek evt lige op på dine betalingskort - især E-wire logoet ... tror ikke du får meget ud af at bruge dem da de vidst er gået konkurs.

Få dig en aftale med NETS - det kan godt betale sig.

Held og lykke med siden ;)

Mvh

Chris Widt Nielsen, Ofidan.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 12
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 01:31

Hej Chris!

Jep, det skal opdateres. Godt spottet.

Har lige fået en aftale med Valitor/S5 og ePay :-)

Med venlig hilsen,

Kiranan V.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 12
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 11:56

Kunne man være heldig og få mere feedback? :-)

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 13:03

Splittest på at fjerne hele banner-slider-elementet på forsiden.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)