Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragt af solbriller

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Apr 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften folkens!

Jeg vil lige høre, om der er nogen, som har erfaring eller kender noget til levering af solbriller? - Hvilken form for levering er bedst for at sikre solbrillerne og samtidig billigst, så fragten ikke ender med at være dyre end selve solbrillerne?

Håber der er lidt hjælp at hente og skriv endelig, hvis der er noget, som gerne ses mere præciseret i henhold til spørgsmålet.

Mvh. Morten Sørensen

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Feb 08
Indlæg ialt: 243
Fra  Drøhse Salg Skrevet kl. 22:33

Jeg sendte altid med brev b post dengang 21 kr brugte folde kasser og boble folie . Havde 3 størrelser af æsker. 1-3 stk 3-5 5-10 ( ja nogle køber 10 ) :)

Tilmeldt 7. Apr 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 23:14

Tak for hurtigt og bestemt brugbart svar!

Fra København
Tilmeldt 30. Jan 14
Indlæg ialt: 17
Fra  http://copenhagen-foto-design.dk Skrevet kl. 23:26

Hej Morten, det virker som dårlig timing at du stiller dette spørgsmål midt i højsæsonen for salg af solbriller hvis den da ikke allerede har været der. Tror de fleste begynder at kigge efter solbriller i starten af året. Dunno? Til spørgsmålet, så tror jeg det ville have været bedst at have indkøbt noget emballage/hylster værk i Kina til næsten ingen penge som er noget meget let materiale. Ellers ville jeg nok kontakte, post danmark i posthuset og høre hvad de kan foreslå for at sikre, at solbrillerne forbliver intakte ved ankomsten til kunden.

Vh

Shady

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)