Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi køber premium .dk domæner! - Send os en PM med jeres inventory.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 4. May 08
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

Først og fremmest håber jeg det er ok at placere denne forespørgsel her da den ikke synes at passe ind på virksomhedsbørsen.

Vi er i gang med at opkøbe en større samling kvalitets .dk domæner. Har du/i et eller flere liggende på hylden så send os en PM og vi finder en fair pris for begge parter.
Lad mig understrege at denne tråd ikke skal udvikle sig til en '..ØH man må altså ikke sælge .dk domæner for så bliver far (dkhostmaster) vred.. 'tråd. Spar os venligst for disse totalt ligegyldige opstød.

Derudover skal det understreges at vi er ude efter korte brandable navne, eller generiske enkelt ords domæner som is.dk, vin.dk, rejse.dk ..osv.
Skriv via PM indeholdende domæner og udgangspris (og andre relevante info som typein trafik) osv! - Tak :)

www.google.com

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil mene 'jeg søger et godt tilbud fra dig' er lidt bedre passende, så har rykket den derhen.

Held og lykke med jagten.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 4. May 08
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

bare fint Jonas, tak :)

www.google.com

Fra Agadir
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 176
Fra  Altomargan.dk Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

yiippie:
Vi er i gang med at opkøbe en større samling kvalitets .dk domæner. Har du/i et eller flere liggende på hylden så send os en PM og vi finder en fair pris for begge parter.

har følgende:

wordpress123.dk
singleguy.dk
singlegirl.dk
modenyheder.dk
maver.dk
iphone-info.dk
billigstemobil.dk Hvis interessant, så send en samlet pris i en pb.
Tilmeldt 4. May 08
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vælter ind med PM's - cool! men husk at skrive hvad jeres udgangspris er så vi kan vurdere om vi skal gå videre med det enkelte navn. Vi skal nok svare jer alle. :)

www.google.com

Tilmeldt 4. May 08
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige en lille opdatering,

Vi er stadig meget interesserede i gode 'category killer' .DK domæner. Vi har købt og solgt .com domæner i stor stil siden 2007 og har stor erfaring med dette. Her i DK forholder det sig dog anderledes og der er ikke den samme kultur på området og vi møder ofte en stor skepsis blandt domæne ejerne. Lad dette være en venlig opsang - Tag det roligt!!! :) At sælge et domæne er ikke 'farligt' eller 'mystisk' - bare kom med jeres .DK domæner (via PM) og forventet pris og vi kan rykke med det samme :) 

www.google.com

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har du ikke en mail jeg kan kontakte dig på, jeg kan se din PM er slået fra. 

Tilmeldt 4. May 08
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var da underligt! - I mine indstillinger er PM ikke slået fra? Måske er det fordi jeg ikke er PLUS medlem mere? du kan skrive til: info@namein.com

www.google.com

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Eller også er det fordi Arlo har en ad-blocker slået til i sin browser - så forsvinder knappen til at kunne skrive beskeder.

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

davidchristensen:

Eller også er det fordi Arlo har en ad-blocker slået til i sin browser - så forsvinder knappen til at kunne skrive beskeder.

Det er korrekt, kan nemlig se det er derfor :-). 

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)