Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at komme af med affald

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Nov 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

hej jeg har nu længe haft en god ide til et firma men er på bar bund. Jeg hvad hvad jeg skal lave men hvor kan jeg komme af med have affald op imod 10 tons om dagen og hvad vil det koste. næste spørgsmål starter jeg bare med at skaffe et cvr nr på forhån mange tak  

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 16:48

FAXE!:

hej jeg har nu længe haft en god ide til et firma men er på bar bund. Jeg hvad hvad jeg skal lave men hvor kan jeg komme af med have affald op imod 10 tons om dagen og hvad vil det koste. næste spørgsmål starter jeg bare med at skaffe et cvr nr på forhån mange tak  

Den lokale genbrugsstation! Slå den op på kommunens side og kig under erhverv.

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 17:20

Fru Hartmann:
Den lokale genbrugsstation

Den tager nok ikke 10 tons om dagen, der skal vist andre til.

Prøv at google 'affaldshåndtering', så får du masser af hits.

Mht. prisen: Det kommer helt an på, hvilke typer affald, det handler om. Generelt skal det være sorteret i fx træ, glas, mursten osv. Det koster kassen at blive af med usorteret affald. Vær også opmærksom på, at der gælder specielle regler, hvis det fx er madaffald.

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 18:58

Kirsten E:

Fru Hartmann:
Den lokale genbrugsstation

Den tager nok ikke 10 tons om dagen, der skal vist andre til.

Prøv at google 'affaldshåndtering', så får du masser af hits.

Mht. prisen: Det kommer helt an på, hvilke typer affald, det handler om. Generelt skal det være sorteret i fx træ, glas, mursten osv. Det koster kassen at blive af med usorteret affald. Vær også opmærksom på, at der gælder specielle regler, hvis det fx er madaffald.

MVH
Kirsten

Nu stod der altså specifikt haveaffald.

Fra Hundested
Tilmeldt 20. Sep 13
Indlæg ialt: 175
Fra  Minfragt.dk Skrevet kl. 20:45

Ring til M.larsen www.mlarsen.dk også bliver du oprettet som kunde, de kan hente millioner af tons affald. 

Mht til pris kommer det an på fraktion fx brændbart koster 420kr ton. Også kommer der også en pris hvis du skal have en ophaler container til dit affald, eller om det skal grabbes.. Vær opmærksom på at nogen fraktioner skal man søge kommunen om at komme af med fx asbest, hvor efter du så skal søge igen ved AV miljø, og det er dit ansvar som affalds producent.. 

Har du ellers nogen spørgsmål.? Kan måske godt svare har lidt erfaring på dette område :) 

carsten 

Med venlig hilsen

Carsten Bo Larsen http://wastebutler.dk

Fra Hundested
Tilmeldt 20. Sep 13
Fra  Minfragt.dk Skrevet kl. 20:48

Haveaffald koster ca 400kr ton mener jeg, derefter kommer der en udgift ved sortering og om det skal grabbes eller i container.. 

Med venlig hilsen

Tilmeldt 4. Nov 13
Skrevet kl. 22:08

mange tak :P hvad koster det hvis det skal grabes 

Fra Hundested
Tilmeldt 20. Sep 13
Fra  Minfragt.dk Skrevet kl. 22:40

Grabbes ville typisk være en time pris ca 700kr og hvis det 10 ton så svare det ca til en forvogn med gren kasse, så små 2 timer vil du nok blive fakturaet. 

Ophaler ville typisk koste 550kr for en levering og 800kr for en tømning/hjemtagelse, også skal du selv læsse den ;) 

Med venlig hilsen

Tilmeldt 4. Nov 13
Skrevet kl. 23:28

dit svar var til meget hjælp mange tak god aften Smile så må jeg jo bare igang

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)