hej jeg har nu længe haft en god ide til et firma men er på bar bund. Jeg hvad hvad jeg skal lave men hvor kan jeg komme af med have affald op imod 10 tons om dagen og hvad vil det koste. næste spørgsmål starter jeg bare med at skaffe et cvr nr på forhån mange tak
hej jeg har nu længe haft en god ide til et firma men er på bar bund. Jeg hvad hvad jeg skal lave men hvor kan jeg komme af med have affald op imod 10 tons om dagen og hvad vil det koste. næste spørgsmål starter jeg bare med at skaffe et cvr nr på forhån mange tak
Den lokale genbrugsstation! Slå den op på kommunens side og kig under erhverv.
Den tager nok ikke 10 tons om dagen, der skal vist andre til.
Prøv at google 'affaldshåndtering', så får du masser af hits.
Mht. prisen: Det kommer helt an på, hvilke typer affald, det handler om. Generelt skal det være sorteret i fx træ, glas, mursten osv. Det koster kassen at blive af med usorteret affald. Vær også opmærksom på, at der gælder specielle regler, hvis det fx er madaffald.
Den tager nok ikke 10 tons om dagen, der skal vist andre til.
Prøv at google 'affaldshåndtering', så får du masser af hits.
Mht. prisen: Det kommer helt an på, hvilke typer affald, det handler om. Generelt skal det være sorteret i fx træ, glas, mursten osv. Det koster kassen at blive af med usorteret affald. Vær også opmærksom på, at der gælder specielle regler, hvis det fx er madaffald.
Ring til M.larsen www.mlarsen.dk også bliver du oprettet som kunde, de kan hente millioner af tons affald.
Mht til pris kommer det an på fraktion fx brændbart koster 420kr ton. Også kommer der også en pris hvis du skal have en ophaler container til dit affald, eller om det skal grabbes.. Vær opmærksom på at nogen fraktioner skal man søge kommunen om at komme af med fx asbest, hvor efter du så skal søge igen ved AV miljø, og det er dit ansvar som affalds producent..
Har du ellers nogen spørgsmål.? Kan måske godt svare har lidt erfaring på dette område :)
Grabbes ville typisk være en time pris ca 700kr og hvis det 10 ton så svare det ca til en forvogn med gren kasse, så små 2 timer vil du nok blive fakturaet.
Ophaler ville typisk koste 550kr for en levering og 800kr for en tømning/hjemtagelse, også skal du selv læsse den ;)