Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konverteringssporing driller

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra kbh
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 320
Fra  God Krop aps Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har ikke kunnet få sat konvereringssporing op så der kan spores fra adwords, til/via vores destinationsside og så videre til bookning på vores eksterne bookingsystem, som ligger på et andet domæne.

Dvs, der behøver ikke spores på hjemmesiden, men turen går forbi den, da det ikke umiddelbart virker optimalt at lade adwordsannoncerne føre direkte til bookingsystemet.

Er der nogen af jer der har erfaring med det?

Jeg vil jo gerne vide hvilke søgeord i hvilke annoncer, der konverterer bedst.

Vh Rasmus

Fra København S
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 162
Fra  PR-Gruppen Skrevet kl. 22:26

Hvis udviklerne af dit bookingsystem kan finde ud af at indsætte AdWords sporingskoden korrekt på kvitteringssiden burde det ikke være et problem. Vi kan bare ikke tjekke om det er sat korrekt op når sporingen ikke fungerer, fordi vi ikke har adgang til siden.

Fra kbh
Tilmeldt 2. Jan 10
Fra  God Krop aps Skrevet kl. 22:32

Hvad har du brug for Joel?  

Jeg er ikke sikker på at udvikler af onlinebooq.dk har lyst til at give nogen adgang til hans backend men jeg kan da spørge.

Kan man ikke se koden når man højreklikker i browseren og vælger inspect element?

Vil det evt være nok for dig hvis du kan se et screendump fra hans kvitteringsside med koden, så du kan se om det ser rigtigt ud?

Vh Rasmus

Fra København S
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 162
Fra  PR-Gruppen Skrevet kl. 07:50

Jo, du kan se koden når du er på kvitteringssiden. Det kræver jo at man foretager en booking, så det kan du måske selv gøre?

Men lad være med at tage et screenshot, kopier hellere hele kildekoden og send det til mig pr. mail.

Fra kbh
Tilmeldt 2. Jan 10
Fra  God Krop aps Skrevet kl. 07:52

Men den procedure har vi jo allerede været igennem Joel.  Dvs Kristian ( som jeg går ud fra er din chef) og mig.  

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)