Den slags er der nu mange og måske nemmere muligheder for. Husk at din reklame siger blot at du kan vinde 80%, den glemmer at fortælle dig hvor stor chancen er for at du taber 100%. Hvis chancen er 50/50 så skulle du gerne komme ud med et tab på 20%, men det er ikke sådan det foregår. Typisk har du en investering på 100% og hvis du vinder geninvesterer du det hele og for hver gang du har lavet en round turn af din kapital mister du 20%, så de fleste har hurtigt mistet deres penge.
Ligegyldigt hvordan du bærer dig ad vil du løbe en risiko, men der er nogen ideer der er bedre en andre.
Jeg har et site med en Forexreklame for et firma der angriber forexmarkedet fra en helt ny og meget smartere vinkel. Der er tale om at pro investorer får en lille betaling for at lade en robot følge deres trades. Du signer up via dette firma men vælger selv dit forexfirma fra en liste, og så beder du en robot følge de tradere du er mest tryg ved. Prøv at besøg www.scorehawk.com og klik på min forex reklame, hvor i kan læse meget mere.
Det er ikke vigtigt at lave enorm store gevinster, du bør gå efter at lave totalt 10% per måned, prøv selv at regn på gevinst efter 5år med renters rente og en kontoåbning med 2000$.
Der er mange måder at nå 10% på. Lav 0,1% på forex med 100 times gearing, eller lav 1% på en aktie med 10 gange gearing, lav 0,5% om dagen uden gearing.
Men via min forexreklame kan i sikkert finde tradere (hvor i kan se alle handler i realtime) der har lavet mere end 0.1% hver dag de sidste 60 dage. Uden nogen tab. Tør du satse et beløb på at han kan gøre det igen mens du gearer dine penge?