Her på mine gamle dage er mængden af informationer jeg kan huske efter en bytur væsentligt forbedret, hvilket får mig op på omkring ca 30 minutters oplevelser på en 6-8 timers bytur... Og jeg er nok ikke den eneste der bliver godt glemsom når der går alkohol ind, derfor skal reklamerne nok ikke bare være almindelige standard reklamer, da de simpelthen forsvinder i alko-tågerne. Og som andre er inde på, hvordan vil i fremskaffe bevis for effekten? Det kunne måske være en mulighed her i starten at lave en lokkereklame, som JCDecaux gjorde engang hvor de lavede en række billboards med reklamer for stenen.dk, inde på stenen.dk stod der så bare at man var ved at måle effekten af trafikreklamer, og man nu var en del af deres statistiske materiale. Derved kunne JCD fremvise at på så og så mange uger/måneder steg mængden af besøg på hjemmesiden så meget, og kendskabsgraden var så stor... Derved kunne de vise hvor mange kunder der reagerede på deres reklamer. |
I skal nok vælge at tage kontakt til de "sikre" annoncørere i denne branche. De firmaere som allerede nu er inde og tjene penge på nattelivet.
Jeg nævner lige i flæng: ColaCola, Tuborg, Carlsberg, Taxa-firmaere (hvem mangler ikke nummeret til taxa), sprut-producenterne.... m.m.
Og de er forholdsvis nemme at lokke noget cash ud af.... Lav noget oplæg, infopapir og andet salgsgejl, og tag på turne til disse firmaere...
Når i først har et par af disse "store" firmaere i nettet, følger magasiner (FM osv...) efter... :-)
Lige et skud fra hoften - her en sen nattetime...
/Per