Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragt og webshop

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. May 12
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har to spørgsmål jeg håber i kan hjælpe med.

1) Jeg er ved at planlægge en webshop, som skal sælges nogle produkter der kan købes billigere i Tyskland end i DK (Mellem 100-300 kr. billigere pr. stk.). Kan man oprette en shop, som direkte henter information fra en anden side? Egentlig er det kun info om, hvilke størrelser den tyske shop har til salg, så jeg kan oplyse det på min danske side.

2) Siden i Tyskland har fri fragt i Tyskland. Vil det give nogen mening at få sendt produkterne til grænsen og så derfra videre til DK? Hver bestilling på min danske side vil have en værdi af 400-800 kr.

Fra Odense
Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 16:08

1) Har et samarbejde med dem?

Hvis ja, så spørg dem om du må bruge deres informationer?

Hvis nej, så ville jeg skyde på at det er ulovligt, medmindre andet er aftalt med dem!

2) Jeg forstår ikke rigtigt spørgsmålet. 

Jeg er nok Danmarks yngste og billigste certificerede Google AdWords-konsulent. Få et godt (og selvfølgelig uforpligtende) tilbud på MadWords.dk.

Tilmeldt 22. May 12
Skrevet kl. 16:12

2)

Hvis jeg skal have sendt varen fra Tyskland til DK koster det f.eks 200 kr. Får jeg den sendt til en adressen i Tyskland er det fragtfrit. Kan det så betale sig, at få det sendt til adresse i Nordtyskland og efterfølgende hentet og sendt videre til DK.

Tilmeldt 22. May 12
Skrevet kl. 16:13

1) Har ikke et samarbejde, men vil jeg forsøge at få stablet på pengene, så det bliver en form for dropshipping. Vil det teknisk  være muligt, at overføre deres varelager direkte til min shop?

Fra Odense
Tilmeldt 18. Dec 12
Skrevet kl. 16:18

I don't know!

Men er det rigtigt forstået, at du vil købe varen gennem en B2C webshop i Tyskland, og så sælge det igen som B2C i Danmark, men hvorfor finder du ikke en B2B grossist i enten Tyskland eller i et andet land, det vil højssandnyligt være billigere og nemmere?

Jeg er nok Danmarks yngste og billigste certificerede Google AdWords-konsulent. Få et godt (og selvfølgelig uforpligtende) tilbud på MadWords.dk.

Tilmeldt 22. May 12
Skrevet kl. 16:20

Jeg har ikke råd til stort varelager, så vil køre det som dropshipping og det kunne jeg ikke forestille mig en stor b2b grossist vil gå med til.

Fra Odense
Tilmeldt 18. Dec 12
Skrevet kl. 16:31

Nu når du ikke har kontakt til B2C webshoppen i Tyskand, er det jo heller ikke sikkert at de vil tilbyde dropshipping, det er de færreste B2C der vil det. 

mabru:
stor b2b grossist vil gå med til

For det første. behøves grossisten ikke at være stor og for det andet, så kan du eventuelt godt finde nogen som er frisk på dropshipping, men det kommer dog an på hvilken vare du vil sælge. 

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1173
Skrevet kl. 16:34

Hej, du kan sagtens lade fragte dem til Flensborg.

Der finns nogle firmaer, som tilbyder dig en leveringsadresse, samt evt videreforsendelse.

Men så slipper du ikke for den tyske moms, og din fortjeneste ryger....

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)