Hej, Jeg vil undersøge om der er marked i Danmark til en ny syltetøj fra Asian. Min første fremmest mål er at finde ud af om dansker godt kan lide den nye syltetøj. Jeg overvejer om hvordan jeg kan implementere undersøgelsen. Og kommer i tænken om mon ikke jeg godt kan sætte en stand (et bord) op i et sted hvor der er god mennesketraffik f.eks. ved omkring Christianshavn Metro station, for folk til at prøve den nye syltetøj og svarer på et nemt spørgsmålskema. Men måske skal jeg få godkendelse fra myndigheden? Er der nogen der ved det? Er der nogen der har erfaring i den slags markedsundersøgelse? Måske der er andre metoder jeg kunne overveje? Tak på forhånd for hjælpen. Mvh, Lee
|
Hej Lee,
En lille hurtig ting... synes helt sikkert du burde sætte en stand op, eller snakke med nogle forretninger om det ville være muligt at gøre det hos dem. Men ville nok ikke sætte en stand op ved en station, da folk altid skal skynde sig... Synes altid jeg ser folk løbe mod Metroen (selvom den går hvert 2min eller sådan noget)..
Måske se om du kunne få nogle "pressefolk" eller andre der skriver i livsstilsmagasiner til at vurdere den i forhold til dine kommende konkurrenter....
Held og lykke....