Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Visersalg af solbriller og caps

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. May 14
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer, jeg søger en forhandler/bekendtskab til en forhandler, der sælger billige solbriller og/eller caps. Men skriv gerne hvis i kender noget, eller vil sælge noget! Det er til videresalg, på en webshop. Jeg ved ikke om det er noget man har lov til at spørge om herinde eller om det er lidt af et... Tabu? Men nu prøver jeg, da jeg er forholdsvis ny herinde!
På forhånd tak!

Fra Jyllinge
Tilmeldt 1. Jan 14
Indlæg ialt: 48
Fra  NIWO Gruppen Skrevet kl. 22:05

Hej Jonas..
Jeg kan hjælpe dig med solbriller, skriv til mig på nikolaj@tojnorden.dk 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 04:43

Hej Jonas.

At bygge netværk bliver aldrig tabu Smile
Har god kontakt til flere ting og caps har jeg en rigtig god forbindelse.
Vil dog ikke smide hans email her uden at han selv godkender det....

Send en mail til mig på info@firmaconnect.net så skal jeg sætte dig i forbindelse med en god leverandør

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Jan 13
Indlæg ialt: 185
Fra  Sportsbuddy.dk Skrevet kl. 08:29

Jonas Bøgedal Holzknecht:
Hej aminoer, jeg søger en forhandler/bekendtskab til en forhandler, der sælger billige solbriller og/eller caps. Men skriv gerne hvis i kender noget, eller vil sælge noget! Det er til videresalg, på en webshop. Jeg ved ikke om det er noget man har lov til at spørge om herinde eller om det er lidt af et... Tabu? Men nu prøver jeg, da jeg er forholdsvis ny herinde!
På forhånd tak!

Hej Jonas,
Jeg kan hjælpe dig med solbriller i mængder der passer til dit behov. Se mere på: http://kjaertrading.dk/varepartier/wayfarer-solbriller/ 

http://kjaertrading.dk/ - Varepartier og restpartier i mængder der passer dit behov til gode priser.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)