Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop uden kode-geni og millioner

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 6. May 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

God lørdag alle sammen!

Jeg er efterhånden kommet videre i min søgen, men nu er jeg kommet til et punkt hvor jeg IKKE kan komme fra.
Jeg kender ikke ét eneste hak til kodning osv. osv. Der er mig nogenlunde klart hvad jeg vil have i min webshop, men det vigtigste mangler - en hjemmeside/webshop.

Jeg har undersøgt lidt af hvert (bla. e-hjemmesider og freelancer), men det ene sted er jeg ikke sikker på om er så godt som lovet, og det andet ser jeg som værende alt for dyrt.

Det mig som sådan ikke nødvendigt til en start at have NETS og dankort betaling. De der køber min varer er ikke af den gamle skole, og er inde i PayPal og MobilePay (danske kunder). Går det helt galt er der også traditionel bankoverførsel.

Hvad skal jeg forvente af priser for en hjemmeside (domæne, og fastlagte designs). Det er ikke et must at have et unikt design - det skal se nogenlunde ud og være funktionelt.

Er der steder hvor det, for mig, er let at starte samt sætte en webshop op (evt. selv).

Tager imod jeres gode råd med kyshånd!
God weekend!

//Grejfreak

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 20:09

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 20:36

Grejfreak:
og det andet ser jeg som værende alt for dyrt.

Hvad er det der er alt for dyrt ?. Freelancer er da gratis at bruge ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Ølstykke
Tilmeldt 17. Oct 13
Indlæg ialt: 166
Fra  Poteshop.dk IVS Skrevet kl. 20:38

Selv sider jeg som udvikler på vores webshop, har valgt at bygge det helt op fra bunden af på grund af særlige behov.

Når du ikke kan kode det op selv, vil jeg anbefalde at finde nogle der kan, og nogle der er seriøse omkring det de laver og ikke bare nogle der kan lave det for 1000kr det er hammer useriøst efter min optik.

Jeg vil anbefalde du tager et kik på ePay's betalings gateway de undersøtter PayPal og MobilePay og NETS er ikke et krav, der er et firma i Danmark der er langt billigere end NETS som hedder S5 Det enste du midster ved denne løsnign er evnen til at modtage Dankort men du kan forsat modtage Visa-Dankort som er på stort set alle Dankort der bliver sendt på markedt idag for at kan handle med andre shops end Danmark :)

Et design hvis ikke det er et most og du finder en "gratis webshop løsning" så findes der siden TemplateMonster der kan man købe et design for ca. 750 - 1000kr, så vil sige hvis du selv vil tage tiden til det så kan du sætte en Magento op ( har ikke selv afering med denne shop ) og smide et template op fra TemplateMonster hvor efter du kan bruge S5 som indløser og ePay til ta kan håndter både MobilePay, PayPal og kreditkort, så ligger du op en opstart på omkring 5000 - 6000kr incl. alt det er en meget billige mulighed for at starte op, S5 koster 1900 kr i oprettelse og 2% af alt der går igennem deres gateway, jo mere du sælger jo bedre kan du forhandle med dem om laver procenter.

Håber mit indlæg kan hjælpe dig lidt afsted, ellers siger du til hvis du har nogle sprøgsmål.

Mangler din hund hundefoder, hundelegetøj, hundeudstyr eller noget helt 4? Så besøg Poteshop.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 20:41

Grejfreak:
Jeg har undersøgt lidt af hvert (bla. e-hjemmesider og freelancer), men det ene sted er jeg ikke sikker på om er så godt som lovet, og det andet ser jeg som værende alt for dyrt.

Hvad er dit budget? Hvilken service forventer du? 

Grejfreak:
Hvad skal jeg forvente af priser for en hjemmeside (domæne, og fastlagte designs). Det er ikke et must at have et unikt design - det skal se nogenlunde ud og være funktionelt.

Du kan få tilbud fra knap 500 kr op til fire og fem cifret beløb her på Amino - men hvis man ikke har begreb om hvad det er og hvad det indebærer, så kan det jo nemt blive uoverskueligt.

Hvis du fortalte hvad du leder efter og hvad kravene er til det du gerne vil, så kan du også få nogle konkrete tilbud.

Grejfreak:
Er der steder hvor det, for mig, er let at starte samt sætte en webshop op (evt. selv).

Shopify, SmartWeb, ScanNet, DanDomain. Der er rigeligt af muligheder.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Tilmeldt 30. Jul 12
Fra  MN Service Skrevet kl. 20:42

Paris Nakita Kejser:
Jeg vil anbefalde du tager et kik på ePay's betalings gateway de undersøtter PayPal

Hvad er det for noget sludder ?.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 17. Oct 13
Fra  Poteshop.dk IVS Skrevet kl. 20:44

Mangler din hund hundefoder, hundelegetøj, hundeudstyr eller noget helt 4? Så besøg Poteshop.dk

Tilmeldt 30. Jul 12
Fra  MN Service Skrevet kl. 20:56
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Paris Nakita Kejser:
Det er ikke noget sluder, undersøg din sag inden du bare lukker noget ud ;) ePay betalingsformer

Så du har altså tænkt dig at betale 99kr i måneden til ePay for at bruge Paypal ?. Ja den sidste i..ot er jo ikke født endnu. men held og lykke med det da.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 17. Oct 13
Fra  Poteshop.dk IVS Skrevet kl. 21:09

Nej jeg betaler nu 200 kr da jeg skal bruge kreditkort(Master, Visa, Visa-Eletron, Visa-Dankort, Maestro osv) PayPal er en side gevist som jeg tager med.

At du mener man er dum fordi man betaler for en betalingsgateway der kan håndtere bla. PayPal fordi man gratis kan indæstte en buy knap ja det resulatere vel i du stadig gemmer dine penge sedler under hovdepuden der hjemme fordi banken tager penge for at du hæver med dit kreditkort i udlandet.

Jeg er udemærket bevist om at der findes billigere alternativer så som quickpay, men har været i branchen ca. 13 år og har efter min eget påstand temlig godt styr på det jeg laver, så jeg også bevist over de valg jeg tager og derfor ikke vælger billige getaway bla. uden telefon support. Jeg vælger firma ud fra tiltro jeg har gjort mig og betaler gerne lidt mere for mine ting for at være 100% sikker på lortet fungere, hvis noget går galt kan det betyde jeg taber flere penge i nedetiden end jeg spare + jeg ikke gider bruge en masse tid på mails frem og tilbage det jeg vælger skal bare fungere færdig.

At du så fordi det ikke behage dig at jeg forslår ePay og kalder mit argument for "sluder" og efterfulgt siger man er "dum" fordi man tager valget, det viser bare din uvidenhed omkring betalingsgateway eller også har du ikke forstået min pointe i det jeg skrevet det er naturligvis også en mulighed.

Jeg forventer heller ikke du arbejder gratis og gerne vil have penge for din services, men din services kan vel også findes billigere så forklar mig hvorfor jeg skal bruge dig og ikke en anden det er netop samme argument du sider og siger lige nu... fordi man er dum hvis man betaler for noget der er gratis...

Tilmeldt 6. May 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:10

Okay, jeg skylder vidst lidt svar.
Det er svært at forklare hvad jeg forventer. Forventer ikke jeg har en IT kyndig siddende i den anden ende af rører hver dag.
Som det førTe forventer jeg naturligvis en webshop der fungerer og der vil gå lidt tid med opsætning (naturligvis).
Jeg har ikke begreb om hvad jeg får for pengene, og derfor kan jeg ikke give er konkret beløb. Det er en lille webshop (omsætning under 50.000kr) og derfor skal det ikke koste mig alverden, som I nok forstår. Kan det give overskud så er det i orden, og så skal der laves lidt om i sæt det administrative (men den tid, den "sorg").
Ang. NETS osv., så er der noget der kan sættes i webshoppen om nødvendigt. Vel at mærke når den er oppe og det hele ruller! Takker naturligvis for input anyway!
Freelance IT-kyndige har jeg ikke indtrykket af gør det gratis i sidste ende. Der skal som regel ét eller andet til før de går med til et samarbejde (læs: penge de finder på trappen efter jeg er gået....).

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)