Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi er sagt op!!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Kbh
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

af fremlejer, og skal i stedet tegne kontrakt med ejendommens ejer.
.. den ny udlejer vil gerne tegne ny kontrakt - så der burde ikke være nogle problemer.

Udlejer har bare været 5½ måned om at få lavet et udspil, og pr. 1. 11. er vi så uden lejekontrakt. Jeg har afholdt møde sidst i oktober med henblik på at få indgået kontrakten, har rykket telefonisk - og på intet tidspunkt har det virket som om udlejer IKKE er interesseret. Sandt at sige tror jeg rigtigt gerne de vil have vi bliver, da vores lejemål formentligt er svært at leje ud. Dårlig beliggenhed. Skummel indgang, vakkelvorn trappe, lille mulighed for at få post... Alt sammen detaljer som ikke er vigtige for den virksomhed vi driver.

Jeg konkluderer selv, at trægheden i processen skyldes uprofessionalisme hos ejendomsselskabet som administrerer rigtig mange ejendomme i byen (Kbh)...

Men hvad med juraen?
Vi står uden kontrakt. Vi bremser indbetaling til fremlejer, vil gerne betale til ny udlejer... vi har bare ik rigtigt aftalt hvor meget.
Kan vi blive (i en vis periode) pga passivitet fra ny udlejer?
Kan vi ryge på gaden med én dags varsel?
.. gode råd til hvad vi gør.. bortset fra at rykke efter udspil endnu en gang.

Fra Valby
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 390
Fra  Workflow Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg var i jeres sko, ville jeg vende situationen, opstøve en standardkontrakt og sende den til dem.

Venlig hilsen Brian 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)