Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop – Support – Usikkerhed

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Birgitte Holm:

Du har da fuldstændig ret - jeg har det bare som et barn, der har pakket en julegave op med en elektrisk dims, og så kan jeg først få batterier til den på mandag Smile

Jeg har ryddet weekenden for aftaler for at skulle rode med "julegaven", og så er tålmodighed en dyd - særligt når de reklamerer med support til kl. 22.00 om aftenen.



Hej Birgitte,

jeg forstår skam godt du dårligt kan vente :) Og det er selvfølgelig rigtig ærgeligt.

Omkring support så er mit bud, at den support du kan få om aftenen via email formentlig er for at kunne guide dig i situationer, der måske kan være svære for dig, men nok ikke dækker flytning af domæner installation af shopløsninger og den slags lidt "tungere" ting.

I øvrigt synes jeg det er "modigt" at love support til kl. 22 - uanset hvilken type support det så måtte være.




Fra Horsens
Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 56
Fra  birgitteholm.dk Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Wordpress Support:

Så hvis jeg var dig Birgitte ville jeg skrive til deres support igen

og bede dem bekræfte at de også retter fejl opstået som følge af forkerte adresser i eventuelle tilretninger du har lavet

Jeg har besluttet mig for, at jeg ikke laver noget i den webshop her i weekenden, da jeg sikkert ikke ville opdage eventuelle fejl. 

Nu overvejer jeg om jeg overhovedet vil have den webshop - den er ikke betalt eller bekræftet endnu.

Fra Horsens
Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 56
Fra  birgitteholm.dk Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas:
Omkring support så er mit bud, at den support du kan få om aftenen via email formentlig er for at kunne guide dig i situationer, der måske kan være svære for dig, men nok ikke dækker flytning af domæner installation af shopløsninger og den slags lidt "tungere" ting.

I øvrigt synes jeg det er "modigt" at love support til kl. 22 - uanset hvilken type support det så måtte være.

Jeg har stor forståelse for, at firmaet ikke "kan ændre verden" med store ændringer og support en fredag aften ved spisetid. Det er helt fair. Det er bare ikke mig som har lavet en fejl. Smile

Jeg har kigget på supportbetingelserne igen - der er support døgnet rundt alle dage hele året rundt (også weekender og helligdage). Det handler om tryghed og hjælp indenfor få timer osv. - "begejstringen vil jo ingen ende tage".

Forstå mig ret: For det første var jeg nødt til at have telefonisk kontakt, da jeg synes priserne på webshop (+moduler) var ugennemsigtigt på deres hjemmeside. For det andet har jeg brug for, at hvis jeg går i stå med et eller andet, der omhandler opsætning af webshop, så skal jeg ikke bruge tid på at finde nogle eksperter, der kan hjælpe mig (evt. mod betaling).

Derfor er jeg i gang med at kigge på andre hostingfirmaer.

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Birgitte Holm:

Jeg har stor forståelse for, at firmaet ikke "kan ændre verden" med store ændringer og support en fredag aften ved spisetid. Det er helt fair. Det er bare ikke mig som har lavet en fejl. Smile

Jeg har kigget på supportbetingelserne igen - der er support døgnet rundt alle dage hele året rundt (også weekender og helligdage). Det handler om tryghed og hjælp indenfor få timer osv. - "begejstringen vil jo ingen ende tage".

Forstå mig ret: For det første var jeg nødt til at have telefonisk kontakt, da jeg synes priserne på webshop (+moduler) var ugennemsigtigt på deres hjemmeside. For det andet har jeg brug for, at hvis jeg går i stå med et eller andet, der omhandler opsætning af webshop, så skal jeg ikke bruge tid på at finde nogle eksperter, der kan hjælpe mig (evt. mod betaling).

Derfor er jeg i gang med at kigge på andre hostingfirmaer.

Jeg er lidt i tvivl om hvad du reelt set forventer og hvad du gerne vil opnå ved at finde en anden udbyder? Personligt ser jeg det ikke som et problem at anerkende det er et problem og så love at lave det på mandag. Du har fået at vide at du bare kan bruge shoppen og opsætte den i weekenden så løser de resten på mandag. Er der grund til at forvente de ikke gør det?

Uanset hvem du vælger som udbyder eller hvor meget du er villig til at betale, så vil du jo opleve fejl. 

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Horsens
Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 56
Fra  birgitteholm.dk Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Dan Storm:

Jeg er lidt i tvivl om hvad du reelt set forventer og hvad du gerne vil opnå ved at finde en anden udbyder? Personligt ser jeg det ikke som et problem at anerkende det er et problem og så love at lave det på mandag. Du har fået at vide at du bare kan bruge shoppen og opsætte den i weekenden så løser de resten på mandag. Er der grund til at forvente de ikke gør det?

Uanset hvem du vælger som udbyder eller hvor meget du er villig til at betale, så vil du jo opleve fejl. 

Hej Dan

Du har ret i, at de anerkender problemet og vil rette det på mandag.

Det er bare mine forventninger til support døgnet rundt alle ugens dage ;-)

Jeg vil ikke bruge mere energi på det - jeg synes bare at samarbejdet med webhostingfirmaet starter dårligt, og så overvejer jeg om samarbejdet skal fortsætte. Jeg er villig til at betale det som det koster at have en webshop med supoort, og tænker at måske udgangspunktet kunne være bedre med et andet webhostingsfirma.

Dbh.

Birgitte

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)